dorothy_1

*SommerMamma*

Forumet er livet
ser på utstyret ditt,,, og vi har den samme bilstolen....han sa det var et juni-tilbud,,,men vi følte ikke det var så veldig TILBUD akkurat,,,hva betalte dere?? vi betalte 1500 kr... han på butikken sa den kostet 1999 eller noe til vanlig??!

Men vi kjøpte den da,,,siden den hadde base, og så så utrolig god og sikker ut...?!![;)]

Jeg kjøpte den brukt hos ei vennine av meg for 450 Kroner... [:D]

ORIGINAL: Tixxxy

sorry at jeg blander meg her[8D][;)], men jeg og har nettopp kjøpt det setet nytt for 1599 på Brio. Fikk og beskjed om at det var bare denne mnd de hadde det på tilbud. Såg de hadde det på reflex til 2000.

Er dere sikker på at det er samme setet???? Vårt sete er vel ca 2 år kan Jeg tippe..... Men har joh tydelgvis gjort et bra kjøp... [:D]

sorry at jeg blander meg her[8D][;)], men jeg og har nettopp kjøpt det setet nytt for 1599 på Brio. Fikk og beskjed om at det var bare denne mnd de hadde det på tilbud. Såg de hadde det på reflex til 2000.

så bra da! er så kjipt å bli lurt!!
MEN er ikke sikker på at det er det samme setet...sikkert en nyere modell vi har kjøpt da,,,,men det het graco base eller noe slikt![:)]
du har nok sikkert gjordt et lite kupp da dorothy, men er vel en eldre modell kanskje..??

ORIGINAL: førstegangsgravid

så bra da! er så kjipt å bli lurt!!
MEN er ikke sikker på at det er det samme setet...sikkert en nyere modell vi har kjøpt da,,,,men det het graco base eller noe slikt![:)]
du har nok sikkert gjordt et lite kupp da dorothy, men er vel en eldre modell kanskje..??

Jah, Tror nok at det er omtrent samme type, Bare litt eldre enn deres.... [:D]

Back
Topp