Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skylder litt på varmen som har vært her... Har vært så ekstremt varmt at jeg har måttet drikke ekstra mye. Og det må jo ut igjen ;-) fnise. Husk at ikke alle svangerskap er like... Og det å sammenlikne hverandres er egentlig ikke tingen å gjøre, men km være godt å ha noen som "lider" av det samme som en.. ;-)Blir bekymret når jeg leser sånt jeg merker egentlig ikke så mye til det annet enn at jeg må stå opp med en gang jeg våkner for å tisse..
Blir bekymret når jeg leser sånt jeg merker egentlig ikke så mye til det annet enn at jeg må stå opp med en gang jeg våkner for å tisse..
Varmt og mye drikke her også Hehe. Sammenligner sjeldent mitt svangerskap med andres, men nå sammenligner jeg egentlig mest med mitt første svangerskap Løpte på do fra starten og fram til uke 18 og hadde da en pause til uke 25 Trodde bare ikke man kunne merke så stor forskjell på det punktetJeg skylder litt på varmen som har vært her... Har vært så ekstremt varmt at jeg har måttet drikke ekstra mye. Og det må jo ut igjen ;-) fnise. Husk at ikke alle svangerskap er like... Og det å sammenlikne hverandres er egentlig ikke tingen å gjøre, men km være godt å ha noen som "lider" av det samme som en.. ;-)
hahaha fult forståelig. sist svangerskap så var det do rek då også, men av helt andre grunner... i perioder bodde jeg på badet for å ha doen helt i nærheten... ;-)Varmt og mye drikke her også Hehe. Sammenligner sjeldent mitt svangerskap med andres, men nå sammenligner jeg egentlig mest med mitt første svangerskap Løpte på do fra starten og fram til uke 18 og hadde da en pause til uke 25 Trodde bare ikke man kunne merke så stor forskjell på det punktet