Dorek

turteldue

Forumet er livet
VIP
Noen andre som går på do en gang i timen fortiden?? Haha jeg skylder delvis på varmen som er ute fortiden.

Mellom 22-08 er jeg oppe hvertfall 4-6 ganger! Slitsomt når man bare vil sove.

Blir bekymret når jeg leser sånt jeg :( merker egentlig ikke så mye til det annet enn at jeg må stå opp med en gang jeg våkner for å tisse..

Blir bekymret når jeg leser sånt jeg :( merker egentlig ikke så mye til det annet enn at jeg må stå opp med en gang jeg våkner for å tisse..
Jeg skylder litt på varmen som har vært her... Har vært så ekstremt varmt at jeg har måttet drikke ekstra mye. Og det må jo ut igjen ;-) fnise. Husk at ikke alle svangerskap er like... Og det å sammenlikne hverandres er egentlig ikke tingen å gjøre, men km være godt å ha noen som "lider" av det samme som en.. ;-)

Jeg skylder litt på varmen som har vært her... Har vært så ekstremt varmt at jeg har måttet drikke ekstra mye. Og det må jo ut igjen ;-) fnise. Husk at ikke alle svangerskap er like... Og det å sammenlikne hverandres er egentlig ikke tingen å gjøre, men km være godt å ha noen som "lider" av det samme som en.. ;-)
Varmt og mye drikke her også :) Hehe. Sammenligner sjeldent mitt svangerskap med andres, men nå sammenligner jeg egentlig mest med mitt første svangerskap :P Løpte på do fra starten og fram til uke 18 og hadde da en pause til uke 25 :) Trodde bare ikke man kunne merke så stor forskjell på det punktet :)

Varmt og mye drikke her også :) Hehe. Sammenligner sjeldent mitt svangerskap med andres, men nå sammenligner jeg egentlig mest med mitt første svangerskap :p Løpte på do fra starten og fram til uke 18 og hadde da en pause til uke 25 :) Trodde bare ikke man kunne merke så stor forskjell på det punktet :)
hahaha fult forståelig. sist svangerskap så var det do rek då også, men av helt andre grunner... i perioder bodde jeg på badet for å ha doen helt i nærheten... ;-)

Bare på natta er det løping for å
Tisse .
På dagen er deg mer Pga kvalme og oppkast . Så stort sett doen er opptatt hele tiden haha

Back
Topp