Dora....

lille assa 75

Forumet er livet
ok...nå er jeg nyskjerrig...

Har merket at enkelte ikke liker Dora på Barne-TV...(noen nevnte det i en av de barne-tv trådene i går) så da lurer jeg på hvor mange liker det og hvor mange liker det ikke....

(tar samme svar som barnas supershow i går)

dytter

Jeg kan ikke si jeg LIKER det, men jeg er nok ikke helt i målgruppen heller..
Synes dog det er veldig pedagogisk korrekt - og knerten elsker det, noe som jo er hovedsaken [:D]

Jeg ser på det for guttungen sin del,som elsker det..
men jeg syns det er helt utrolig IDIOTISK med disse engelske ordene her og der..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg ser på det for guttungen sin del,som elsker det..
men jeg syns det er helt utrolig IDIOTISK med disse engelske ordene her og der..

likt som handy mandy...begynner å bli lei akkuratt det jeg og

Snuppa elsker det, jeg bryr meg ikke i det hele tatt. Så ingen av alternativene passet.

Jenta elsker det og jeg ser på også. Ingen problem her.

Barnas supershow liker jeg ikke.

Nå er ikke jeg i målgruppen uansett, så om jeg liker det eller ikke er vel likegyldig, men snuppa liker det, og ser det av og til.. Supershow også. Meeen, hun foretrekker Phineas og Ferb over de begge..[:D]

ORIGINAL: Imogene

Synes dog det er veldig pedagogisk korrekt - og knerten elsker det, noe som jo er hovedsaken [:D]

Dattera mi elsker det[:)] Og da blir det til at jeg også ser det endel.. helt greit det [:)] Bedre enn mye annet.. synes hun lærer endel derifra også.. gjorde i alle fall

Hun fikk Dora sengetøy her for en tid tilbake.. hun vil ikke ha på annet.. hehe.. så det vaskes hver torsdag når hun er hos pappa.. så hun får ha det på igjen til fredagen[:)]

Emma bryr seg ikke om tegneserier på tv, hun sier hun vil se på muus(mikkes klubbhus) men ser kanskje i 2 sec før hun finner på noe annet. Felix syns vel det ikke er sånn supergøy, men han er tvslave igjen så han ser det som er på tv når den står på[:D]

Snuppa ser det og liker det.
Men jeg liker ikke at hun driver og roper fillern i tide og utide og det har hun plukket opp fra Dora.

Jeg liker Dora. Khadija også. Hun synes det er spennende med engelsk, og elsker at vi sier mer ord på engelsk mens hun ser.

Barnet ser på og liker det [:)] Så da liker jeg det også.. Selv om det er irriterendes med alle repetisjonene og sangene som går igjen... [:'(]

ORIGINAL: Imogene

samme her

ORIGINAL: Enaj

Dora er kul, lærerik og koselig barnetv.
Vi digger Dora!

ORIGINAL: Nnem

Jenta elsker det og jeg ser på også. Ingen problem her.

Barnas supershow liker jeg ikke.

nå er det jo ikke akkurat jeg som skal se på det og like det da ! men snuppa elsker dora !

jeg ønsker med dora, mus (boots) og rappo !!

rappo ingen rapping, rappo ingen rapping !!! ååå æsj !

Back
Topp