Doppleren er kommet... Noen tips?

Bunintheoven :)

Betatt av forumet
Hei dere

Da er Doppleren ankommet postkontoret og skal prøves etter jobb. Er 14+1. Noen tips på hvordan jeg skal oppnå best muli resultat?

Angelsound? Godt med krem/vann/olje, høy lyd og let heelt nede ved skambeinet på begge sider, noen ligger til venstre, min lå heelt nede til høyre - mye lenger ned enn jeg hadde trodd. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg finner den midt mellom skambenet og navlen, midt på... Bruk masse gel, legg deg ganske flatt. Når jeg sitter tilbakoverlent med beina opp, finner jeg ikke. Må sitteligge i sofaen;-) tålmodighet, og vit at du kanskje ikke hører noe;-)

Husk godt med krem og beveg den veldig rolig..

Kjøpt Angelsound på Ebay :) Ser at mange synes at andre er bedre, men håper den funker fint! Gleder meg til å prøve, men er nervøs for at jeg ikke skal høre noe da...

Jaaaaaa!!! leveringen spiren lever :) Fantastisk å få første bekreftelse, vel verdt det! Fant først min egen puls så rett ved skambeinet, høyre side fant jeg en hjertelyd som superrask!!! Fantastisk... Klarte. Ikke å telle slagene mer enn 20 sekunder, men ganger det med tre og får ca 150 slag i minuttet! Hittil har jeg kun fortalt det til de aller nærmeste, men etter denne fantastiske lyden har jeg lyst til å fortelle det til hele verden!!! Åååååå fantastisk! Og tenk at dette fikk jeg for 130 kroner Hahaha.... Har ikke kunnet ta meg råd til tidlig ultralyd, men dette var verdt å jobbe over en middag for! Fantastisk... Og tusen takk for tipsene. Hadde aldri tenkt på å lete så langt nede.. Trodde den skulle være mye høyere nå???

Jaaaaaa!!! leveringen spiren lever :) Fantastisk å få første bekreftelse, vel verdt det! Fant først min egen puls så rett ved skambeinet, høyre side fant jeg en hjertelyd som superrask!!! Fantastisk... Klarte. Ikke å telle slagene mer enn 20 sekunder, men ganger det med tre og får ca 150 slag i minuttet! Hittil har jeg kun fortalt det til de aller nærmeste, men etter denne fantastiske lyden har jeg lyst til å fortelle det til hele verden!!! Åååååå fantastisk! Og tenk at dette fikk jeg for 130 kroner Hahaha.... Har ikke kunnet ta meg råd til tidlig ultralyd, men dette var verdt å jobbe over en middag for! Fantastisk... Og tusen takk for tipsene. Hadde aldri tenkt på å lete så langt nede.. Trodde den skulle være mye høyere nå???
Så bra ! :- D godt du fant den og fikk en så god opplevelse :) vel verdt pengene med en doppler syns jeg. Selv om det kan skape bekymring og. Men så bra du er fornøyd og fikk høre en herlig lyd :-)

Back
Topp