dopplere

15+3... finner ikke hjertelyden enda...blir litt lei meg... lille krabaten gjemmer seg godt!
skal til jordmor om 6 dager til å høre...men kunne virkelig ønske jeg klarte å finne den hjemme og...føler jeg er alle veier på magen og å leter...
Jeg tror dette er grunnen til at mange jordmødre fraråder å kjøpe doppler på egenhånd. Mye unødig engstelse...:( Du hører den om 6 dager, så får du be om tips til hvordan enklere finne den selv:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tror dette er grunnen til at mange jordmødre fraråder å kjøpe doppler på egenhånd. Mye unødig engstelse...:( Du hører den om 6 dager, så får du be om tips til hvordan enklere finne den selv:)

ja hun har sagt at den er vanskelig å finne...vanskelig å la være å prøve når jeg fant den sist svangerskap i uke 12

ja hun har sagt at den er vanskelig å finne...vanskelig å la være å prøve når jeg fant den sist svangerskap i uke 12
Det skjønner jeg godt. Men prøv å ha i bakhodet at de er utdannet til dette og vet hva de skal lete etter i tilfeller som er litt mer vanskelig enn andre:)

15+3... finner ikke hjertelyden enda...blir litt lei meg... lille krabaten gjemmer seg godt!
skal til jordmor om 6 dager til å høre...men kunne virkelig ønske jeg klarte å finne den hjemme og...føler jeg er alle veier på magen og å leter...
Jeg skjønner at du føler det slik....har følt det slik jeg også...men idag skulle jeg finne lyden!!! Prøvde i en god 30 min trur jeg...og endelig fant jeg den lenger ned enn jeg trodde. Fant den rett over skambeinet, med å trykke den hardt og godt ned, med små bevegelser...og da hørte jeg det så vitt...men klarte å lure fram en god lyd etter noen min til. Jeg har gjort det helt feil, med å ikke trykke godt nok ned og bevege den småelig rundt. Ikke gi opp...for lyden vil du finne ;)

Vil tro det er naturlig du fant den før forrige gang, da var vel livmora større og kom opp og ut tidligere antar jeg.. Men skjønner godt du blir lei deg altså, men alt er helt sikkert bra med lille mini. Snart kjenner du liv og, det skal bli nydelig :)

Jeg skjønner at du føler det slik....har følt det slik jeg også...men idag skulle jeg finne lyden!!! Prøvde i en god 30 min trur jeg...og endelig fant jeg den lenger ned enn jeg trodde. Fant den rett over skambeinet, med å trykke den hardt og godt ned, med små bevegelser...og da hørte jeg det så vitt...men klarte å lure fram en god lyd etter noen min til. Jeg har gjort det helt feil, med å ikke trykke godt nok ned og bevege den småelig rundt. Ikke gi opp...for lyden vil du finne ;)

ja får se om jeg prøver mer :P jeg holder ikke på så lenge om gangen, hørt det ikke er heldig med for lenge på engang..til og med jordmor hadde en liten pause sist gang når hun ikke fant den med en gang.. holder på toppen 10min...
prøvd og over skambeinet, der fant jeg den sist graviditet...
så bra at du fant den! gøy! tellet du og hvor mye i minuttet

ja får se om jeg prøver mer :p jeg holder ikke på så lenge om gangen, hørt det ikke er heldig med for lenge på engang..til og med jordmor hadde en liten pause sist gang når hun ikke fant den med en gang.. holder på toppen 10min...
Jeg greide aldri å finne den, så ble jeg så lei av å leite og små bekymret.. Så jeg fikk alltid mannen til å lete på meg, han fant den hver gang :) så det har bare blitt slik at han alltid gjør det på meg, er koselig at det liksom er hannes oppgave :)

ja får se om jeg prøver mer :p jeg holder ikke på så lenge om gangen, hørt det ikke er heldig med for lenge på engang..til og med jordmor hadde en liten pause sist gang når hun ikke fant den med en gang.. holder på toppen 10min...
Åh? det visste jeg faktisk ikke..lurer på grunnen til det? hun virket hvertfall rolig der hun lå med hjertelyden sin :) klarte å høre henne to ganger samme dagen...fant henne med en gang andre gangen :) tja ca 159 slag i minuttet :) flott lyd :)

Åh? det visste jeg faktisk ikke..lurer på grunnen til det? hun virket hvertfall rolig der hun lå med hjertelyden sin :) klarte å høre henne to ganger samme dagen...fant henne med en gang andre gangen :) tja ca 159 slag i minuttet :) flott lyd :)

nei..hun sa får gi det en liten pause...vet ikke om den lille merker noe fra det apparatet..
159 i minuttet..nogså likt som meg..jeg hadde 156 hos jordmor :)

nei..hun sa får gi det en liten pause...vet ikke om den lille merker noe fra det apparatet..
159 i minuttet..nogså likt som meg..jeg hadde 156 hos jordmor :)
Oki skjønner :) blir sikkert mye mas for den lille :) Spennende å høre om dte blir jente eller gutt da ;) om du vil vite det da :) ganske så likt ja :)

Oki skjønner :) blir sikkert mye mas for den lille :) Spennende å høre om dte blir jente eller gutt da ;) om du vil vite det da :) ganske så likt ja :)

ja tror ikke jeg klarer å holde meg :P meg og mannen har bestemt å holde det hemmelig en del uker før andre får vite det...hvis vi klarer... 27mai håper vi å få vite det, da skal vi på OUL

ja tror ikke jeg klarer å holde meg :p meg og mannen har bestemt å holde det hemmelig en del uker før andre får vite det...hvis vi klarer... 27mai håper vi å få vite det, da skal vi på OUL
Ja oki hehe godt gjort syns jeg om du klarer det :) jeg klarte ikke det for å si det slik. Jeg skal faktisk på ultralyd den 26 mai :) på ullevål :) Gleder meg til å se nurket igjen <3

vært hos jordmor i dag og hørte hjertelyden...så nøye hvor hun fant den... så når jeg var hjemme så fikk jeg min kjære til å lete..4cm rett under navlensa jeg ca og jammen fant han den ikke med en gang.. HURRA :)
endelig fant vi den selv ;)

vært hos jordmor i dag og hørte hjertelyden...så nøye hvor hun fant den... så når jeg var hjemme så fikk jeg min kjære til å lete..4cm rett under navlensa jeg ca og jammen fant han den ikke med en gang.. HURRA :)
HURRA!!! Så fint at du endelig fant den!!! Jeg finner den på ca 2 sek hver gang jeg prøver nå, det er SÅÅ betryggende!!

Hurra ;) sååå gøy det er å høre hjertelyden <3 Beste lyden man hører <3

Jeg fikk meg doppler i går og måtte jo prøve den med en gang. Fant lyden etter få sekunder. Og for en fantastisk lyd! Verdens beste ❤️ igår var jeg 9+6

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

wow...det var tidlig å høre! skjønner ikke at det er mulig :P jordmora mi fant den nesten ikke i uke 12

wow...det var tidlig å høre! skjønner ikke at det er mulig :P jordmora mi fant den nesten ikke i uke 12
Jeg trodde også det var for tidlig. Men hørte først min puls som lå på 90 , så babyen sin som lå gjennomsnittlig på 174 ❤️
Tok den opp på telefonen , så nå hører jeg på den støtt og stadig :D

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp