Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg er helt enigHadde det da jeg gikk gravid med nummer 2 og 3, i 2010 og 2012. Jeg synes det var veldig fint å ha. Betryggende. Man blir god til å finne hjertelyden selv. Har kjøpt nå også.
Kjøpte min her: https://babyplan.no/produkter/ultralydsmonitor/contec-baby-sound-fetal-doppler/Hvor selger de Doppler? Apotek?
Jeg kjøpte samme.
Jepp, bare gode erfaringer her. Det står i bruksanvisningen at det er helt trygt å bruke 10 min hver dag, men i mine foregående svangerskap har det vært snakk om maks ukentlig eller kanskje sjeldnere også. Og når man begynner å kjenne liv er det som regel sjeldent nødvendig.Jordmor jeg var hos sist var veldig negativ til at man skal bruke doppler i «tide og utide», og var veldig restriktiv til og med på kontroller.
Jeg har derfor fått litt skrekken for å bruke det hjemme selv.. men jeg har SÅ lyst!
Bare gode erfaringer hos dere andre, ja? Er så fristet til å kjøpe..
Ja man må vel kjenne litt på det selv.. jeg pleier ikke å bruke så ofte. Har selv kun positive erfaringer, men hadde jeg blitt veldig stresset av og ikke finne lyden så hadde jeg nok ikke hatt en hjemme. Har brukt den en gang i uken siden uke 8, og blir nok ikke å forsøke noe særlig oftere enn det tror jegJordmor jeg var hos sist var veldig negativ til at man skal bruke doppler i «tide og utide», og var veldig restriktiv til og med på kontroller.
Jeg har derfor fått litt skrekken for å bruke det hjemme selv.. men jeg har SÅ lyst!
Bare gode erfaringer hos dere andre, ja? Er så fristet til å kjøpe..
Spennende! Jeg venter min i dag.Kjøpte denne brukt, aldri sett før spennedes. Er snart 9 uker. Tenker jeg tester den i uke 10 kanskje, husker jeg hørte veldig tidlig sist gang.
Jeg har bakovervendt livmor, og har funnet hjertet i uke 8 med nr. 2, og uke 9 nå med nr. 3. Begge med morkake foran. Et tips er å se på YouTube-videoer hvor de viser hvor du finner fosteret ut i fra hvilken uke du er i. Det hjalp meg!Jeg har og har testet et par ganger uten hell. Er bare 9+3 da så er nok for tidlig. Har bakovervendt livmor også, så må nok vente til den kommer litt mer opp.
Kult tips, det visste jeg ikkeJeg har bakovervendt livmor, og har funnet hjertet i uke 8 med nr. 2, og uke 9 nå med nr. 3. Begge med morkake foran. Et tips er å se på YouTube-videoer hvor de viser hvor du finner fosteret ut i fra hvilken uke du er i. Det hjalp meg!![]()