Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hørte på bebisen vår igårFlere som har doppler hjemme?
Ganske sikker på at jeg finner hjertelyden selv nå, baby ligger ofte på venstresiden![]()

Du finner kanskje brukt på finn.no til en ok sum?Vurderer å kjøpe en dopplerNoen som har en de vil anbefale, som ikke er unødvendig dyr?
Takk for tips! Fant dessverre ingenting der, så har bestilt på babyplan.noDu finner kanskje brukt på finn.no til en ok sum?

Bruker bare det jeg har av fuktighetskrem . Funker fint detHar vært litt frem og tilbake om jeg skulle kjøpe, men nå har jeg bestilt en brukt på finn. Blir spennende. Hvilken type gel bruker dere?
GlidemiddelHar vært litt frem og tilbake om jeg skulle kjøpe, men nå har jeg bestilt en brukt på finn. Blir spennende. Hvilken type gel bruker dere?
Er så herlig og høre når en finner den , det blir enklere og enklereFikk doppleren idag. Tok litt tid og noen hjelpevideor på Youtube, men fant hjertelyden til slutt. Det var veldig koseligJeg måtte lete mye lengre ned enn jeg trodde!