Doppler

Ametyst83

Forumet er livet
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Lurer på hvor tidlig andre har klart å finne hjertelyden til baby med doppler hjemme? Jeg har doppler, men har ikke prøvd før uke 10-11 ved tidligere graviditeter. Sitter egentlig bare å venter på å prøve å lette igjen.
 
Tidligste var 7+6 :bag: (IVF, så sikker termin). Fant 8+2 med to av de andre..
(Skal også sies at jeg leita en stund, og neste gang jeg prøvde fant jeg ikke; tok dager mellom hver gang jeg fant så tidlig. Ikke at jeg prøvde hver eneste dag eller så innmari lenge hver gang, men.. ja).
Vil ikke anbefale å lete så tidlig da, for skal egentlig godt gjøres å finne :p
 
Ga vel opp å finne den ca. Uke 15 - prøvde igjen nå i uke 29 og fant den med en gang :wacky:
 
Tidligste var 7+6 :bag: (IVF, så sikker termin). Fant 8+2 med to av de andre..
(Skal også sies at jeg leita en stund, og neste gang jeg prøvde fant jeg ikke; tok dager mellom hver gang jeg fant så tidlig. Ikke at jeg prøvde hver eneste dag eller så innmari lenge hver gang, men.. ja).
Vil ikke anbefale å lete så tidlig da, for skal egentlig godt gjøres å finne :p
Oj, jeg er 7+6 i dag. Tenker jeg skal prøve å se om jeg finner noe fremover. Måtte du presse den langt ned da?
 
Uke 14 med nr. 1, uke 8 med nr. 2. Mye mer erfaren med nr. 2, så visste akkurat hvor jeg skulle lete.
Hadde da også forliggende morkake, så var veldig stas å finne såpass tidlig :)
 
Oj, jeg er 7+6 i dag. Tenker jeg skal prøve å se om jeg finner noe fremover. Måtte du presse den langt ned da?
Ja, det ble jo godt under skambenet, så lirket meg vel litt under det på en måte. Men skal sies det var fjerde svangerskap og, så godt mulig livmoren var kommet høyere opp enn "vanlig" likevel.. :p
 
Ja, det ble jo godt under skambenet, så lirket meg vel litt under det på en måte. Men skal sies det var fjerde svangerskap og, så godt mulig livmoren var kommet høyere opp enn "vanlig" likevel.. :p
Blir mitt 4 også nå, skal definitivt prøve i morgen :happy:
 
Sist gang fant jeg når jeg var 9 uker:) første gangen var jeg vel 14/15 uker!! Må hvertfall lete veldig langt ned og gjerne litt til siden ;) jeg er fet i tilegg ;) så rart jeg fant den så tidlig andre gang egntlig ;)
 
Prøve i 20 min og ikke klart og finne enda , er 11+3 med nr 4 .
 
Back
Topp