Lurer på hvor tidlig andre har klart å finne hjertelyden til baby med doppler hjemme? Jeg har doppler, men har ikke prøvd før uke 10-11 ved tidligere graviditeter. Sitter egentlig bare å venter på å prøve å lette igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, jeg er 7+6 i dag. Tenker jeg skal prøve å se om jeg finner noe fremover. Måtte du presse den langt ned da?Tidligste var 7+6 (IVF, så sikker termin). Fant 8+2 med to av de andre..
(Skal også sies at jeg leita en stund, og neste gang jeg prøvde fant jeg ikke; tok dager mellom hver gang jeg fant så tidlig. Ikke at jeg prøvde hver eneste dag eller så innmari lenge hver gang, men.. ja).
Vil ikke anbefale å lete så tidlig da, for skal egentlig godt gjøres å finne
Hehe, nei er ikke alltid så lettGa vel opp å finne den ca. Uke 15 - prøvde igjen nå i uke 29 og fant den med en gang
Jeg skal prøve etterpåUke 14 med nr. 1, uke 8 med nr. 2. Mye mer erfaren med nr. 2, så visste akkurat hvor jeg skulle lete.
Hadde da også forliggende morkake, så var veldig stas å finne såpass tidlig
Ja, det ble jo godt under skambenet, så lirket meg vel litt under det på en måte. Men skal sies det var fjerde svangerskap og, så godt mulig livmoren var kommet høyere opp enn "vanlig" likevel..Oj, jeg er 7+6 i dag. Tenker jeg skal prøve å se om jeg finner noe fremover. Måtte du presse den langt ned da?
Blir mitt 4 også nå, skal definitivt prøve i morgenJa, det ble jo godt under skambenet, så lirket meg vel litt under det på en måte. Men skal sies det var fjerde svangerskap og, så godt mulig livmoren var kommet høyere opp enn "vanlig" likevel..
Fjerdegangs her og! Men morkake foran...Blir mitt 4 også nå, skal definitivt prøve i morgen