Doppler

SKims

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Snøfnuggene 2025 ❄️
Vurderer å gå til innkjøp av doppler. Er redd for MA. Men litt redd den gjør vondt værre om jeg ikke klarer å finne hjertelyden.
Erfaringer?
 
Last edited:
Jeg hørte hjertelyden med doppler 10+2. prøvde også 8+5, men da fant jeg den ikke :) jeg ble/blir ikke bekymret hvis jeg ikke finner den da, så jeg tenker at hvis du tror det vil bekymre deg ville jeg nok droppet det :Heartred
 
Det er for tidlig , men har doppler . På Finn er det en del til salgs . Nå finner man bare sin egen puls . :bag:
 
Brukte doppler mye i forrige svangerskap da jeg var sykt engstelig for ny MA. Det hjalp å berolige meg de dagene jeg var veldig bekymret.

Tok den frem nå idag og fant hjertet til lille etter noen minutters leting, er 11+0 idag :)

Dersom du virkelig føler behov for en doppler så ville jeg gått til innkjøp av en :Heartpink
 
Brukte doppler mye i forrige svangerskap da jeg var sykt engstelig for ny MA. Det hjalp å berolige meg de dagene jeg var veldig bekymret.

Tok den frem nå idag og fant hjertet til lille etter noen minutters leting, er 11+0 idag :)

Dersom du virkelig føler behov for en doppler så ville jeg gått til innkjøp av en :Heartpink
Å så fint å høre hjertelyden ❤️ jeg er 10+1 i dag. Så kanskje litt for tidlig enda. Tror jeg skal sjekke ut litt på finn :)
 
Ble en doppler på finn som jeg fikk i posten i dag. 11+2. Fant hjertelyden med en gang :) da kan jeg slappe av noen uker til otul, nå vet jeg allefall det er liv ❤️
Var du langt ned på magen eller trusekanten ? Jeg er jo bare 10+4 og følte jeg stappa den doppleren langt inni magan :laughing021 Lå bare på 60-70 så tydlig bare min hehe
 
Var du langt ned på magen eller trusekanten ? Jeg er jo bare 10+4 og følte jeg stappa den doppleren langt inni magan :laughing021 Lå bare på 60-70 så tydlig bare min hehe
Du må under trusekanten, lengre ned enn du tror :) søk på youtube så vil du finne fine filmer som viser hvordan du går frem :Heartpink
 
Var du langt ned på magen eller trusekanten ? Jeg er jo bare 10+4 og følte jeg stappa den doppleren langt inni magan :laughing021 Lå bare på 60-70 så tydlig bare min hehe
Ja langt ned. Fant hjertelyden rett over "skambenet" midt på. Men vil tro det er forskjellige utifra hvor baby ligger :)
 
Ja langt ned. Fant hjertelyden rett over "skambenet" midt på. Men vil tro det er forskjellige utifra hvor baby ligger :)
Jeg skal prøve ikveld når mini har lagt seg . Følte det ble for kjukt over skambeinet om du skjønner .
 
Jeg var rundt og det hele , men fant bare min :bag: var et øyeblikk den var på rødt og 114 og forsvant . Tallene blir grønne når de finner sterk lyd . Så er nok noe inni der ett sted . Tirsdag er det UL :dance008
 
Jeg var rundt og det hele , men fant bare min :bag: var et øyeblikk den var på rødt og 114 og forsvant . Tallene blir grønne når de finner sterk lyd . Så er nok noe inni der ett sted . Tirsdag er det UL :dance008
Ikke lett å finne den så tidlig, er 12+4 idag og slet med å finne i forrige uke. Mest sannsynlig er alt tipp topp der inne :love7 Har TUL på onsdag, gleder meg til å se lille bamsemumsen igjen! :Heartpink
 
Kjøpte doppler , er 12 + 3. Fant hjertelyd etter noe prøving. Måtte ta doppleren rett ovenfor hårene, litt på siden hos meg. Må liksom holde den helt i ro når jeg finner hjertelyd for at den ikke skal forsvinne :Heartred
 
11+3 holdt på 20 min med YouTube videoer :laughing021 Fant knapt min egen puls . Så veldig spent til tirsdag når jeg har UL .
 
Doppleren ligger i soffan enda haha tenkte vente til senere i uka for å prøve igjen . Føler at jeg har gått rundt mage og rygg uten å finne noe :laughing001
Min erfaring er at det er lavere ned enn man tror :p men det kan være litt tidlig enda, selv finner jeg pulsen MYE enklere nå som jeg er 13+1 enn det jeg gjorde tidligere.
 
Min erfaring er at det er lavere ned enn man tror :p men det kan være litt tidlig enda, selv finner jeg pulsen MYE enklere nå som jeg er 13+1 enn det jeg gjorde tidligere.
Ja , det blir litt lettere etterhvert :dance011
 
Back
Topp