Doppler?

Beadybird

Forelsket i forumet
Noen med erfaring og en å anbefale? Vet det kan gi bekymring osv dersom man ikke klarer å finne hjertelyd, men bekymra er jeg uansett og jeg kan ikke fortsette å løpe til ultralyd annenhver uke. Det varer ca en uke, så blir jeg redd for at noe har skjedd slik at det ikke lenger er liv. Slitsomt å ha det sånn de resterende fem månedene…
 
Noen med erfaring og en å anbefale? Vet det kan gi bekymring osv dersom man ikke klarer å finne hjertelyd, men bekymra er jeg uansett og jeg kan ikke fortsette å løpe til ultralyd annenhver uke. Det varer ca en uke, så blir jeg redd for at noe har skjedd slik at det ikke lenger er liv. Slitsomt å ha det sånn de resterende fem månedene…

Jeg kjøpte babyplan sin nå.. ikke alltid jeg hører den men jeg ser at den finner en hjertefrekvens på mellom 150 og 165 når jeg selv ligger rolig. Så da veit jeg at den fanger den opp :)
 
Noen med erfaring og en å anbefale? Vet det kan gi bekymring osv dersom man ikke klarer å finne hjertelyd, men bekymra er jeg uansett og jeg kan ikke fortsette å løpe til ultralyd annenhver uke. Det varer ca en uke, så blir jeg redd for at noe har skjedd slik at det ikke lenger er liv. Slitsomt å ha det sånn de resterende fem månedene…
For min del var det redningen etter en blødning 10+5 fant hjertelyd og det beroliget meg. Sjekker maks to ganger i uka. Jeg syntes det er fint å ha
 
For min del var det redningen etter en blødning 10+5 fant hjertelyd og det beroliget meg. Sjekker maks to ganger i uka. Jeg syntes det er fint å ha
Så fint å høre at det hjalp deg :) Jeg tenker også kun å sjekke når jeg kjenner at usikkerheten tar meg, og så langt viser det seg at det er ca en gang hver annen uke. Så jeg tenker litt til på det før jeg bestemmer meg, men tror nok jeg lander på å bruke noen hundrelapper på det, fremfor noen tusenlapper hver måned o_O
 
Jeg kjøpte babyplan sin nå.. ikke alltid jeg hører den men jeg ser at den finner en hjertefrekvens på mellom 150 og 165 når jeg selv ligger rolig. Så da veit jeg at den fanger den opp :)
Tusen takk for tips, @DinaD Jeg tror jeg går for den samme da og noe restriktiv bruk :) Ser for øvrig at du «tilhører» Kalnes. Husker jeg rett når jeg lurer på om vi har vært i samme IVF-forum noen ganger også? Mener å ha lest at vi har har litt samme vei bak oss, i tillegg. Innmari hyggelig i såfall :)
 
Last edited:
Back
Topp