Doppler

Fluffpuff95

Betatt av forumet
Gresskarfrøene2023
Har du en doppler å anbefale?
Vet bruk av doppler er omdiskutert, men på grunn av påskeuka får jeg ikke ordinær tidlig ultralyd før i uke 14, og magen begynner allerede å bli såpass synlig at nyheten snart må deles med familie og venner før de finnee ut av det selv… Hadde vært en trygghet for oss å høre hjertelyden igjen før vi deler :)
 
Har du en doppler å anbefale?
Vet bruk av doppler er omdiskutert, men på grunn av påskeuka får jeg ikke ordinær tidlig ultralyd før i uke 14, og magen begynner allerede å bli såpass synlig at nyheten snart må deles med familie og venner før de finnee ut av det selv… Hadde vært en trygghet for oss å høre hjertelyden igjen før vi deler :)
Ikke babyplan hvertfall. Fikk den i posten nettopp og den er ikke på langt nær så bra som de andre jeg har hatt.
 
Ikke babyplan hvertfall. Fikk den i posten nettopp og den er ikke på langt nær så bra som de andre jeg har hatt.
babyplan var bare dritt! Så alt annet! Følte det var bortkastet 500,- men skal sies at jeg fant hjertelyd da fra 12+4, men igjen så vil ikke hjertefrekvens vises på skjermen selv når man kan høre hjertet klart og tydelig. Styr unna :hungover:
 
babyplan var bare dritt! Så alt annet! Følte det var bortkastet 500,- men skal sies at jeg fant hjertelyd da fra 12+4, men igjen så vil ikke hjertefrekvens vises på skjermen selv når man kan høre hjertet klart og tydelig. Styr unna :hungover:
Ja samme her. Skikkelig dårlig
Samme med testene dems. Bare skyggestreker som lurer folk hver måned :hilarious:
 
Har du en doppler å anbefale?
Vet bruk av doppler er omdiskutert, men på grunn av påskeuka får jeg ikke ordinær tidlig ultralyd før i uke 14, og magen begynner allerede å bli såpass synlig at nyheten snart må deles med familie og venner før de finnee ut av det selv… Hadde vært en trygghet for oss å høre hjertelyden igjen før vi deler :)
Om du er med i skjult forum finnes det er tråd der hvor mange har lagt ut, og anbefalt dopplere. :happy:
 
babyplan var bare dritt! Så alt annet! Følte det var bortkastet 500,- men skal sies at jeg fant hjertelyd da fra 12+4, men igjen så vil ikke hjertefrekvens vises på skjermen selv når man kan høre hjertet klart og tydelig. Styr unna :hungover:
Åå, så kjedelig! Da går jeg nok ikke for den, nei! Spent på om jeg greier å finne hjertelyd her enda, er foreløpig 10+2, men uten doppler i hus da:happy:
 
Sniker.
Jeg har en sånn:

Screenshot_2023-03-22-23-40-41-73_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
(Den helt til høyre, men er vel samme greia).

Kjøpte den i 2016, og har funnet hjertelyd fra ca uke 8 (8+2, 8+2 og 7+6) de siste tre svangerskapene..!

Så den kan jeg absolutt anbefale videre.
(Og, den største grunnen til å fraråde doppler, er egentlig både fordi man blir engstelig om man ikke finner lyden; men også fordi man ikke skal la seg berolige av hjertelyd senere ved lite liv. Om man bare er obs på dette, så er det jo en fin betryggende sak, ellers..!)
 
Jeg har også kjøpt babyplan sin.. har ikke funnet hjertelyden ennå er 12+4.. mye skurring og ulyder
Utrolig kjedelig… Man skal vel i utgangspunktet greit kunne finne hjertelyd etter uke 12, så leit at den ikke funker som den skal… Styrer unna den! :nailbiting:
 
Utrolig kjedelig… Man skal vel i utgangspunktet greit kunne finne hjertelyd etter uke 12, så leit at den ikke funker som den skal… Styrer unna den! :nailbiting:
Ja, det trodde jeg også. Var på ul i dag og alt er fint, men doppleren klarer ikke å fange opp hjertelyden.
 
Jeg kjøpe også babyplan sin for et par år siden, og den innfridde ikke nei. Bare skurring. Har aldri klart å finne hjertelyd med den.
 
Jeg kjøpe også babyplan sin for et par år siden, og den innfridde ikke nei. Bare skurring. Har aldri klart å finne hjertelyd med den.
Skulle jo gått an å sende i retur når de ikke funker. Skikkelig dårlige greier.
 
Back
Topp