Doppler

Nordspire

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Har noen av dere doppler?
Hadde det i mine tidligere svsngerskap for å sjekke avogtil frem til jeg kunne kjenne bevegelse. Synes det var litt fint. Etter det ble den ikke særlig brukt. Fant hjertet i uke 8 med nr.3 :happy: vurderer å bestille meg en igjen.
 
Jeg hadde ikke sist, og er veldig redd for at det skal føre til mer stress om jeg ikke finner hjertelyden, så håper jeg klarer å la ver å kjøpe denne gangen også. :facepalm:
 
Jeg brukte doppler sist, og hadde flaks som fant hjertelyden 10+5 :Heartred kløøøør i fingrene etter å ta den fram, men vet det er altfor tidlig:laughing002 6+6 i dag
 
Jeg har, kommer nok til å prøve meg fra uke 8 :) Det har tidligere bare vært betryggende å bruke så satser at den funker på samme måte denne gangen og. Er ikke mange gangene jeg bruker den i løpet av et svangerskap :)
 
Spennende med doppler. Tenker man ikke skal være redd om man ikke finner før uke 15-16. Men jeg fant den etter noen minutters leting i uke 8. Skal bestille meg en ny- prøvd å sjekke bruktmarkedet uten hell. Ingen vil sende :laughing002
 
Jeg har, kommer nok til å prøve meg fra uke 8 :) Det har tidligere bare vært betryggende å bruke så satser at den funker på samme måte denne gangen og. Er ikke mange gangene jeg bruker den i løpet av et svangerskap :)
Nei men godt å ta frem en kveld om man har vært uten symptomer en stund og for at mannen kan høre på:D
 
Nei men godt å ta frem en kveld om man har vært uten symptomer en stund og for at mannen kan høre på:D
Helt klart! :D Jeg fant hjertelyden ca i uke 13 med første og sist nå så fant jeg den ca.uke 9 mener jeg. Gleder meg :smug:
 
Helt klart! :D Jeg fant hjertelyden ca i uke 13 med første og sist nå så fant jeg den ca.uke 9 mener jeg. Gleder meg :smug:
Hvilken type har du? Ønsker en med skjem så jeg kan se frekvensen. Det hadde jeg sist
 
Angelsound mener jeg, og den begynner å bli noen år :hilarious: Men om den funker så kommer jeg ikke til å investere i en ny selv om jeg må si at det fristet med skjerm som viser frekvens :wideyed::D
 
Angelsound mener jeg, og den begynner å bli noen år :hilarious: Men om den funker så kommer jeg ikke til å investere i en ny selv om jeg må si at det fristet med skjerm som viser frekvens :wideyed::D
Har du den der uten probe? Der probeln sitter fast inni selve apparatet? Med headset til?
 
Back
Topp