Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morro, men holder du den over skambeinet?Jeg prøvde for første gang for en uke siden, var da litt over 10 uker. Fant ikke noe. Men etter noen dager dukka det plutselig opp. Trykka litt hardt ned. Det tok litt tid å lete også. Men nå finner jeg den lett når jeg vet hvor jeg skal lete
Lykke til i letinga!
Jepp! Trykker den ned rett over skambeinetSå morro, men holder du den over skambeinet?
Fant den på høyre side Var helt fantastisk. Er 11+ 1 i dagJepp! Trykker den ned rett over skambeinet
På en måte litt ned mot livmora om du skjønner.. Men det skal ikke mer enn millimeterne til for å miste hjertelyden igjen når jeg finner den, så er ikke rart man sliten med å finne!
Er vel garantert fra uke 16. mens før det må man lete veldig og er ikke sikkert man finner i det hele tatt! Så det er viktig å vite så man ikke blir stressa av å ikke finne.Ser det står på de fleste dopplere at man kan finne hjertelyden fra uke 16 med dem. Dette stemmer altså ikke? Er så bekymret og har så lyst å høre hjerteslagene til min lille jeg å. 12 uker nå. Hvor kjøpte dere deres?
Er vel mer det at det ikke er noen garanti å finne den før den tidSer det står på de fleste dopplere at man kan finne hjertelyden fra uke 16 med dem. Dette stemmer altså ikke? Er så bekymret og har så lyst å høre hjerteslagene til min lille jeg å. 12 uker nå. Hvor kjøpte dere deres?
Jeg vet ikke egentlig, sånn egentlig ønsker de vel ikke at vi skal bruke doppler i det hele tatt... Jeg hører et par ganger i uka ca., og når jeg finner hjertelyden hører jeg på den i rundt et par minutter (doppleren teller ikke, så jeg teller pulsen selv). Finner den stort sett raskt nåNoen som vet hvor sjelden/ofte det er anbefalt å bruke den? Syns det er så mye forskjellig informasjon på nettet