Doppler

Ametyst83

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Har fått det i dag, dere som har funnet. Tok det lang tid? Og trykket dere hardt ned? Prøvde nå men fant ikke no, vet det er vanskelig

Jeg prøvde for første gang for en uke siden, var da litt over 10 uker. Fant ikke noe. Men etter noen dager dukka det plutselig opp. Trykka litt hardt ned. Det tok litt tid å lete også. Men nå finner jeg den lett når jeg vet hvor jeg skal lete :love7
Lykke til i letinga!

Jeg prøvde for første gang for en uke siden, var da litt over 10 uker. Fant ikke noe. Men etter noen dager dukka det plutselig opp. Trykka litt hardt ned. Det tok litt tid å lete også. Men nå finner jeg den lett når jeg vet hvor jeg skal lete :love7
Lykke til i letinga!
Så morro, men holder du den over skambeinet?

Så morro, men holder du den over skambeinet?
Jepp! Trykker den ned rett over skambeinet :)
På en måte litt ned mot livmora om du skjønner.. Men det skal ikke mer enn millimeterne til for å miste hjertelyden igjen når jeg finner den, så er ikke rart man sliten med å finne!

Funket for meg også fra rundt 10-11 uker tidligere, måtte bare lete litt i begynnelsen.

Jepp! Trykker den ned rett over skambeinet :)
På en måte litt ned mot livmora om du skjønner.. Men det skal ikke mer enn millimeterne til for å miste hjertelyden igjen når jeg finner den, så er ikke rart man sliten med å finne!
Fant den på høyre side ❤️ Var helt fantastisk. Er 11+ 1 i dag

Ville bare dele denne som æ kom over for et par dager siden! :D

Ikke viste æ at det var to forskjellige lyder :smiley-ashamed008

Prøvde i over 1 time idag. Men fant ingenting. Er 11+1 med nr 2 så tenkte kanskje jeg skulle finne.
Har første ul 12+6, men vi skal på familiebesøk til svigers 12+2 så tenkte kanskje å fortelle dem da - men jeg klarer ikke fortelle uten å ha hørt hjertelyden først. Prøver igjen om noen dager og håper lille er enklere å finne da..

Jeg prøvde rundt 10+0 og fant ingenting, jeg har aldri gjort det før så jeg gjør det sikkert ikke riktig heller

Jeg klarte å finne den i går, 12+5 :) Er ganske lubben rundt magen. Har prøvd et par ganger tidligere, i uke 11, da fant jeg ingenting. I går trengte jeg prøve i knapt 2 min før den dukket opp.

Har ei venninne som fant først i uke 14, og da måtte de lete leeenge. Fastlege fant den derimot i uke 11 hos henne.

Ser det står på de fleste dopplere at man kan finne hjertelyden fra uke 16 med dem. Dette stemmer altså ikke? Er så bekymret og har så lyst å høre hjerteslagene til min lille jeg å. 12 uker nå. Hvor kjøpte dere deres? :)

Ser det står på de fleste dopplere at man kan finne hjertelyden fra uke 16 med dem. Dette stemmer altså ikke? Er så bekymret og har så lyst å høre hjerteslagene til min lille jeg å. 12 uker nå. Hvor kjøpte dere deres? :)
Er vel garantert fra uke 16. mens før det må man lete veldig og er ikke sikkert man finner i det hele tatt! Så det er viktig å vite så man ikke blir stressa av å ikke finne.

Jeg har babyplan sin fra billigetester.no

Er vel mer det at det ikke er noen garanti å finne den før den tid :)

Jeg har angelsounds, kjøpt på Finn. Men skulle gjerne hatt en med vanlig probe og hvor en kan høre hjertelyden fra selve doppleren og ikke via headset :p Menmen

Jeg finner den nå(11+3) å har funnet den siden 10+0. Bruker ofte litt tid på å finne, å noen ganger hører jeg den bare i noen sekunder før den «forsvinner» igjen. Regner med det har litt å si hvordan babyen ligger osv :)

Noen som vet hvor sjelden/ofte det er anbefalt å bruke den? Syns det er så mye forskjellig informasjon på nettet

Noen som vet hvor sjelden/ofte det er anbefalt å bruke den? Syns det er så mye forskjellig informasjon på nettet
Jeg vet ikke egentlig, sånn egentlig ønsker de vel ikke at vi skal bruke doppler i det hele tatt... Jeg hører et par ganger i uka ca., og når jeg finner hjertelyden hører jeg på den i rundt et par minutter (doppleren teller ikke, så jeg teller pulsen selv). Finner den stort sett raskt nå:)

Back
Topp