Doppler

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Mange her som har?

Jeg har en Sonoline C som viser hjerteslagene og teller de.. elsker den. Mannen ble helt rørt nå når han fikk høre hjerteslagene. Kom til og med et par småspark som slo inn på doppleren. Hjertefrekvensen var 135 stort sett. Lille ble litt irritert og flytta seg når jeg trykket doppleren litt hardt ned :hilarious::Heartred Føler så på meg at det er en gutt denne gangen. Privat Tul om ei uke håper jeg vil vise litt :wav

Jeg lånte en angelsound forje svangerskap, så denne gangen kjøpte jeg meg en sonoline b. Elsker den! :Heartred Bruker den ikke kjempeofte, men når jeg selv føler at jeg trenger å høre at alt står bra til med baby :happy: Brukte den for noen dager siden og da hørte vi fine hjerteslag og masse bevegelse :happy:

Jeg lånte en angelsound forje svangerskap, så denne gangen kjøpte jeg meg en sonoline b. Elsker den! :Heartred Bruker den ikke kjempeofte, men når jeg selv føler at jeg trenger å høre at alt står bra til med baby :happy: Brukte den for noen dager siden og da hørte vi fine hjerteslag og masse bevegelse :happy:

Det er så verdt hver krone. En utrolig fantastisk følelse å høre lille :joyful: gleder meg til når vi skal fortelle ungene i mai/juni så de kan høre også :happy::happy::happy::happy::happy: venter til etter oul med å slippe "bomba":hilarious:

Det er så verdt hver krone. En utrolig fantastisk følelse å høre lille :joyful: gleder meg til når vi skal fortelle ungene i mai/juni så de kan høre også :happy::happy::happy::happy::happy: venter til etter oul med å slippe "bomba":hilarious:
Absolutt verdt det! Spennende å dele nyheten med kommende søsken. Synes det er morsomt at de faktisk kan få høre baby inni magen og da. :happy: Kommende storebror her er så liten at han fikk vite at det var baby inni magen til mamma nesten med en gang. Er bare 1 år og 9 mnd så forstår det liksom ikke helt, men synes det er morsomt å se på magen og snakke om baby :)

Mange her som har?

Jeg har en Sonoline C som viser hjerteslagene og teller de.. elsker den. Mannen ble helt rørt nå når han fikk høre hjerteslagene. Kom til og med et par småspark som slo inn på doppleren. Hjertefrekvensen var 135 stort sett. Lille ble litt irritert og flytta seg når jeg trykket doppleren litt hardt ned :hilarious::Heartred Føler så på meg at det er en gutt denne gangen. Privat Tul om ei uke håper jeg vil vise litt :wav
Tenkte å kjøpe Sonoline C! Bruker du ultralydgel?

Hvor mange uker på vei første gang dere fikk høre hjertelyden? :Heartred Hvor har dere kjøpt?

Hørt at det ikke er så bra for baby med hjemmedoppler? Stemmer dette?
Vil gjerne ha selv når den tid kommer!

Hvor mange uker på vei første gang dere fikk høre hjertelyden? :Heartred Hvor har dere kjøpt?
Jeg hørte hjertelyd første gang i uke 10+2. :happy: Er forsåvidt ikke anbefalt å prøve å finne den hjemme selv så tidlig fordi man kan bli bekymret hvis man ikke finner den. Etter å ha hatt doppler i forje svangerskap også, er jeg ganske avslappet rundt det. Finner jeg det ikke så venter jeg heller en stund før jeg eventuelt prøver igjen. :p Jeg kjøpte min på babyplan. Det fulgte med en ul-gel pluss at jeg kjøpte en ekstra i tillegg.

Forrige gang fant jeg hjertelyd i uke 9 etter å ha lett en stund :) brukte Angelsound. Og den kastet jeg når jeg rydda et par uker før jeg testet positivt såklart! (Var en overraskelse denne gang ;) )

Hørt at det ikke er så bra for baby med hjemmedoppler? Stemmer dette?
Vil gjerne ha selv når den tid kommer!
Sniker
Dette kommer jo an på hvordan du reagerer hvis du ikke finner hjertelyden. Jm hører jo etter mye mer enn bare puls når de holder på :) spesielt etter man begynner å kjenne liv skal man være forsiktig med å stole på at barnet har puls hvis det gir fra seg mindre bevegelse eller du føler noe er galt :happy: husk at hjertet er det siste som slutter å fungere.

Back
Topp