Doppler?

Mininummer2

Betatt av forumet
Noen som har doppler?

Når kan man forvente å høre hjerteslagene?
Positive eller negative ting med å bruke det?
 
Jeg har det, for meg var det betryggende. Jeg hørte nr 2 hjemme i uke 10 mens nr 1 i uke 13

Hvilken doppler har du?

Så gøy en kan høre så tidlig! Ser at det står fom uke 16 på babyplan sin.. Men det er kanskje fordi de ikke vil at noen skal prøve for tidlig og ikke finne noe
 
Sniker.
Jeg har doppler og hørte hjertelyden allerede i uke 12. MEN! Det er et stort men her. I uke 18 var det en stund siden jeg hadde kjent liv og skulle berolige meg med doppleren, og jeg fant fader ikke hjertelyden. Gikk helt i kjelleren og dro rett på ul hvor alt heldigvis var bra ❤️
Doppleren gikk rett i søpla, for å si det sånn. Den kan sikkert berolige oss, men fy søren den kan gjøre oss bekymra også. I tillegg til dette vet man ikke hva bruk av doppler gjør med fosteret og at det er anbefalt at det kun brukes av fagpersonell da det er medisinsk utstyr. Jeg holder meg herved til doppler hos jordmor heretter!
 
Jeg har også doppler hjemme. Brukt med nr 2 og nr 3. Husker ikke ukene jeg fant lyden men fant nr 2 tidligere enn nr 3. Slutten av 1tri engang :)
 
Sniker.
Jeg har doppler og hørte hjertelyden allerede i uke 12. MEN! Det er et stort men her. I uke 18 var det en stund siden jeg hadde kjent liv og skulle berolige meg med doppleren, og jeg fant fader ikke hjertelyden. Gikk helt i kjelleren og dro rett på ul hvor alt heldigvis var bra ❤️
Doppleren gikk rett i søpla, for å si det sånn. Den kan sikkert berolige oss, men fy søren den kan gjøre oss bekymra også. I tillegg til dette vet man ikke hva bruk av doppler gjør med fosteret og at det er anbefalt at det kun brukes av fagpersonell da det er medisinsk utstyr. Jeg holder meg herved til doppler hos jordmor heretter!

Så bra at det viste seg at alt var bra!
Det er akkurat dette som bekymrer meg! Det må være fantastisk hver gang man finner lyden, men om jeg da ikke finner lyden en gang kommer jeg til å få anfall!
 
Så bra at det viste seg at alt var bra!
Det er akkurat dette som bekymrer meg! Det må være fantastisk hver gang man finner lyden, men om jeg da ikke finner lyden en gang kommer jeg til å få anfall!

Ja jeg var sikker på at det var dødt liksom. Tenkte på hvordan i alle dager jeg skulle fortelle storesøster at det ikke blir noen baby nå likevel. Skikkelig vondt! Var helt kvalm før ultralyden. Og jeg ønsker IKKE å utsette meg for det en gang til! Og vil på det sterkeste anbefale andre å la vær også!
 
Back
Topp