Doppler

Polying

Forumet er livet
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Jeg hadde ikke tenkt å bruke doppler, fordi jeg var redd for å bare bli stressa av det. Men når jeg ikke hadde kjent noe som minnet om spark på et par dager, så ble jeg jo urolig for det også.. Er bare 15+4, så er ikke forventet å kjenne spark hver dag... Men likevel.

Så jeg fikk låne søstra mi sin doppler (hun har 6 uker igjen til termin, så trenger den ikke så mye lengre). Og jeg fant heldigvis hjertelyden ganske raskt. :)

Veldig beroligende, altså! Fineste lyden ever! :)

Brukte den ikke så lenge, i frykt for å stresse fosteret. Men kommer nok til å bruke den en liten runde til i kveld, så kjæresten også får høre. :)
 
Så beroligende og koselig at du fikk høre hjertelyden til baby ❤ Har selv ikke brukt min på to-tre uker? Men kjenner at med en gang jeg ikke har kjent noe spark eller bevegelse på en stund så har jeg blitt veldig utolig. Prøvd å holdt meg unna for å se om jeg klarer å slappe av uten, og det har gått greit. Nå kjenner jeg litt mer litt oftere. Men fortsatt urolig til tider 18+0 idag.
 
Finner overhode ikkje hjertelyden med min doppler :wtf: Men jordmor fant den med ein gang, så det er berre vi som har dårlig teknikk :)
 
Finner overhode ikkje hjertelyden med min doppler :wtf: Men jordmor fant den med ein gang, så det er berre vi som har dårlig teknikk :)
Bra at jordmor fant den, da! :) De er jo proffene, som gjør dette til daglig.
 
Så herlig og betryggende. Jeg var hos lege i starten av uke 17 og hun klarte ikke finne hjertelyd med dopler. Ble litt stressa av det men hun hevdet det var helt normalt så får satse på det.
 
Back
Topp