Doppler

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
I hvilken uke hørte dere hjerteslagene med doppler?

Husker vi hørte det ganske tidlig sist gang (hos jm), husker bare ikke hvor tidlig - tenker å bestille time til jm rundt den tiden man hører hjerteslagene:)
 
var i uke 12 når jeg hørte første gang hjemme :) men min jordmor prøvde ikke å høre på hjertelyden før i uke 16, og da fant hun den ikke :eek: endte opp med en ultralydtime på sykehuset, da hadde han bare gjemt seg godt:hilarious:
 
var i uke 12 når jeg hørte første gang hjemme :) men min jordmor prøvde ikke å høre på hjertelyden før i uke 16, og da fant hun den ikke :eek: endte opp med en ultralydtime på sykehuset, da hadde han bare gjemt seg godt:hilarious:
Jeg nesten trygla jm sist gang, men sa også at jeg ikke forventet å høre hjertelyden, så derfor gikk hun med på det:hilarious: lurer på om det var rundt uke 12-13:facepalm:
Enda godt han bare gjemte seg da!:hilarious:
 
Når jeg var på første kontroll hos legen i uke 13 hørte vi ikke noe. Hadde vært på
Ultralyd uka før så var ikke noe bekymret. I uke 16 hørte jeg det hos jm:)
 
Jeg nesten trygla jm sist gang, men sa også at jeg ikke forventet å høre hjertelyden, så derfor gikk hun med på det:hilarious: lurer på om det var rundt uke 12-13:facepalm:
Enda godt han bare gjemte seg da!:hilarious:
Hehe ja❤️
 
Hørt hjerteslag hjemme nå 8+1. Forrige gang hørte jeg i 9+4.også hjemme, prøvde ikke før 9+4 sist gang.
 
Nr en hørte jeg i uke 12 hos lege. Hadde dopler med nr 2, da hørte jeg i mellom uke 9 og 10. Hørte i uke 11+0 hos legen nå med nr 3.
 
Hørte 10+0 hos jordmor. Var nok litt flaks at vi fant den. Jeg spurte om vi kunne prøve og sa også at jeg var klar over at det kanskje ikke gikk.
 
Oi, da kan jeg jo ha første jm time ganske snart da! :D gleder meg sånn til å dra til jm igjen!
 
Jeg hørte det 10+4 hjemme med egen doppler denne gangen :)
 
Back
Topp