Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skape unødvendig stress for mor om man ikke finnes hjertelyder. Ellers er det ingen grunn til å frarådeSkal man egentlig drive å holde på med det selv? Er det litt frarådet? Bare spør![]()
Skal man egentlig drive å holde på med det selv? Er det litt frarådet? Bare spør![]()
Jeg har doppler fra førstemann. Prøvde den på fredag, da var jeg 9+5, men hørte ikke noe. Tenker jeg drøyer noen dager før jeg prøver igjen. Det var litt nedtur å ikke finne hjertelyden, selv om jeg ikke ble stresset av det. Tenker bare det er litt for tidlig![]()
Mange forskjellige svar på det spørsmålet der, avhengig av hvem du spørNoen jordmødre fraråder det vel for at man ikke skal bli bekymret dersom man ikke finner hjertelyden. Noen mener at hyppig bruker kan stresse barnet, mens andre mener at det ikke har noe å si. Mao må nok bare hver enkelt gjøre seg opp en mening her
Jeg brukte doppler sånn ca. en gang i uken sist fra tul til jeg kjente liv selv for å forsikre meg om at det fortsatt var liv der inne og det var en stor trygghet for meg!Kommer nok til å gjøre det samme denne gangen, men begrenser meg til max en gang i uken!
Hvor kjøper dere?Jeg har doppler, men tar mine forhåndsregler når jeg skal begynne å bruke den. For det første vil jeg ikke bruke den for tidlig, da jeg fort blir stresset om jeg ikke finner noe. For det andre vil jeg prøve å minimere bruken, da det kan skade frøet hvis det blir for mye brukt. De sier vel max ett par minutter til dagen har jeg hørt.
Jeg venter ihvertfall en måned med å bruke den, og jeg er 8+3 i dag.