Doppler?

Når fant du første gang, og har du funnet hjertelyd hver gang du har prøvd?
Fant den i uke 14. Var typen som fant den fordi jeg fikk det ikke til.. [emoji28] Har funnet den hver gang etterpå ja [emoji106] har du prøvd?

Jeg har[emoji5] Prøvde først i uke 10 da fant jeg ikke. Andre gang i uke 12. Nå hører jeg maks 2 ganger i uka når jeg er litt bekymret (hatt blødninger siden positiv test) å har aldri hatt problemer med å finne hjertelyd[emoji5] Var veldig skeptisk i starten, men for meg er det en lettelse mtp blødninger[emoji5]
Har du tenkt å skaffe en selv?[emoji5]

Jeg har prøvd selv. Har faktisk to dopplere (en fra første svangerskap, så kjøpte jeg ny andre gang, fordi jeg ikke fant den første - nå har jeg funnet begge). Var ikke noe problem å finne hjertelyden første svangerskapet men denne gangen er jeg så usikker på om jeg har funnet den.... Mulig det bare er min egen frykt for at det er noe galt som lurer meg. Men før jeg fant det som muligens er hjertelyden så var jeg overbevist om at det er snakk om MA (vært gjennom et par stykker). Hater å være gravid :arghh:

Dumt spørsmål, men hva gjorde at du ikke fikk til? Leita du feil sted?
Ikke dumt spørsmål ;) Ja, jeg leita feil sted. Jeg leita mye høyere oppe enn han. Og jeg ble så forstyrra av min egen hjertelyd.. Han fant den helt nede ved skambeinet, med dingsen vendt nedover på en måte. Da hørte vi det tydelig. Veldig raske hjerteslag <3

Back
Topp