Kjøpte min forrige uke, prøvde finne hjertelyd 11+0 men fant ikke... var på tul idag 11+6, og det var et bankende hjerte, så for min del vil jeg vente til det er litt enklere så jeg ikke blir så bekymret ...
Er nok kjempelurt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte min forrige uke, prøvde finne hjertelyd 11+0 men fant ikke... var på tul idag 11+6, og det var et bankende hjerte, så for min del vil jeg vente til det er litt enklere så jeg ikke blir så bekymret ...
Takk for godt svarSniker fra September jegjeg har ikke doppler selv, men verken jordmor eller lege kunne finne hjerteslag i uke 13 og 14 hos meg. Eller, legen sa hun såvidt kunne høre noe bak mine hjerteslag
på kontroll nå i uke 20 slet også legen med å finne hjertelyden, men hun fant den til slutt helt ut til siden på magen. Virker som min tass ligger mye godt ned i bekkenet, og med ryggen ut for jeg kjenner mest dulting av bevegelser enda. Men poenget mitt er iallefall at det er viktig at en ikke lar seg stresse for mye av doppler. Mange babyer som gjemmer seg litt, særlig når de har så stor plass å boltre seg på, uten at noe er galt
![]()

Spurte da jeg var på gyn i dag å hun mente aten gang i uka eller to var ingen problem. Så lenge man ikke holdt på for lenge om gangen. 1 til 2 min var greit
Den vil e prøv ein dag då [emoji6][emoji1303]