Doppler

Leca

Blir kjent med forumet
Hei,

Er det noen av dere som har doppler, og føler dere at det er verdt å kjøpe det? [emoji4]

Hei! Forrige graviditet var jeg avhengig av doppleren min, den lille i magen var svært lite aktiv/vanskelig å kjenne aktivitet, så da brukte jeg hyppig doppleren for å kunne roe meg ned. Den sparte meg for mange sykehusbesøk. Og den var gull verdt [emoji1317] Nå denne graviditeten tok det litt lenger tid før jeg klarte å finne hjertelyden selv, fant den endelig i går (uke 16+4), men er fortsatt veldig glad i den. Håper at jeg kanskje ikke får bruk for den like mye denne gangen, men synes den er fin å ha [emoji4]

Har kjøpt siden jeg er mye bekymret for liv, føler en ro når jeg finner hjertelyd og syntes det var virkelig verdt det. Og hyggelig for familie som ikke er med på ul og høre også.

Veeeldig verdt pengene!!! Har ikke hatt det med mine to første, denne gangen ville jeg ikke fortelle ungene det før jeg fant hjertelyd. Fant den i noen sekunder ca.12+0, men 13+0 fant jeg den om igjen og om igjen, mannen fikk også høre den!

verdt pengene ja!! Jeg er bekymret av meg så den er gull å ha. Så fort man vet hvor baby ligger er det lett å finne den hver gang. Driver ikke med overdrevet bruk da.

Syns doppleren er gull verdt:D veldig kjekt å kunne høre litt i stunder der man er litt ekstra bekymret:)

Har kjøpt brukt, men ikke ennå funnet hjertelyden. JM fant den på siste kontroll. Men stor mulighet for at morkaken ligger i veien :)

Back
Topp