Doppler

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Jeg bestilte meg en doppler da jeg hadde lyst til å prøve det :) Nå har jeg prøvd to ganger på en uke og får det ikke til! Jeg finner bare min egen hjertelyd. Nede i lyskene og rett under navlen. Jeg er egentlig ikke nervøs da jeg har vært på tul og alt stod fint til da :)

Men ser at så mange av dere finner den så tidlig, hvordan gjør dere det??:p jeg er i uke 14, men aner ikke hvor jeg skal lete så drar den sakte men sikkert over magen med litt trykk på :) jeg vet at det kun er min jeg har funnet da jeg samtidig sjekket pulsen ;)

Smør på bra med krem (jeg bruker spenol), og vær tålmodig :) jeg fant den 12+4, men er stor forskjell på når folk finner den!

Kanskje du må prøve lenger ned på magen? Jeg har ikke doppler selv da men jordmora tok å letet langt ned på meg.

Jeg finner rett under navlen. Men jeg fant fort ut denne gangen. Jo hardere jeg trykket den ned. Jo høyere hørte jeg min egen. Men holdt jeg den lett over. Fant jeg raskt babyen sin. Jeg bruker aloe vera gel. Jeg fant 9+2. Men nå er dette min fjerde. Så livmoren er nok mye høyere oppe denne gangen.

Da er det kanskje mulig jeg bør slakke litt på trykket når jeg leter da :) har også brukt aloe Vera gel, og dette er andre barn :) jeg tør ikke lete for ofte, så får drøye noen dager før jeg prøver igjen ;)

Jeg klarte ikke vente så veldig lenge, nei :smiley-ashamed008 jeg vet at man ikke skal gjøre det for mye, men jeg måtte bare prøve littegrann, og nå fant jeg den! :D For en fantastisk lyd:Heartred :Heartred

Jeg vurdere selv å kjøpe meg en doppler men lurer på når mangen sier de finner sin egen hjertelyd hvordan klarer du å hørre forskjell på din egen hjertelyd i forhold til babyen sine hjerteslag [emoji847]

Jeg vurdere selv å kjøpe meg en doppler men lurer på når mangen sier de finner sin egen hjertelyd hvordan klarer du å hørre forskjell på din egen hjertelyd i forhold til babyen sine hjerteslag [emoji847]
Det er ingen tvil! Husk, baby har puls på ca 150, du har kanskje 80 når du ligger flatt og hører :) Høres ut som et lokomotiv, eller en galopperende hest!

Da jeg hørte etter kjente jeg samtidig på pulsen min, og var heller ikke i tvil på at jeg fant babyens hjertelyd da jeg hørte den :)

Back
Topp