Doppler?

Nei, det har jeg ikke vett på eller lyst til :)

Jeg har en fra forje graviditet :) så kommer nok til å bruke den litt denne gangen også. Syns den var utrolig kjekk å ha sist!

Jeg har litt lyst til å kjøpe det etterhvert, men venter nok til etter uke 10. Tenker å kanskje bruke den 1 gang i uka frem til jeg kjenner liv.

Jeg har, og kommer nok til å bruke den... Hørte ikke noe sist, men da var d heller ikke liv der inne.

Har lyst, men tror ikke jeg har helt godt av det, så jeg vet ikke helt om jeg tør :s tror kanskje jeg hadde kommet til å overforbruke den litt :p

Ja! Syns det var veldig hyggelig og betryggende i forrige svangerskap.

Har lyst, men tror ikke jeg har helt godt av det, så jeg vet ikke helt om jeg tør :s tror kanskje jeg hadde kommet til å overforbruke den litt :p

Min anbefaling, er å ikke kjøpe den før etter lege eller jordmor har finne lyden for deg :) da vet du den finnes og ca hvordan du finner den.
Jeg brukte den faktisk mest, etter at babyen begynte å sparke sist, for vi han ikke sparka på en halv dag eller ei natt. Så var det godt å finne lyden litt :)

Min anbefaling, er å ikke kjøpe den før etter lege eller jordmor har finne lyden for deg :) da vet du den finnes og ca hvordan du finner den.
Jeg brukte den faktisk mest, etter at babyen begynte å sparke sist, for vi han ikke sparka på en halv dag eller ei natt. Så var det godt å finne lyden litt :)

Høres lurt ut! Men er det ikke lett å bare finne sin egne puls?

Høres lurt ut! Men er det ikke lett å bare finne sin egne puls?

Vår puls går mye senere enn babyen sin hjertelyd. Dette hører du når jordmor eller lege finner lyden. Så du er ikke i tvil når du finner babyens. Jeg ville kjøpt med skjerm på så du kan se antall slag pr minutt. Da er det hvertfall ikke tvil ;) jeg har angelsound å vurdere å kjøpe en med skjerm på ;)

Etter tre svangerskap uten så tror jeg at jeg skal klare meg uten denne gangen også. Kommer til å sitte pal med den om jeg skaffer meg, om jeg kjenner meg selv rett

Nei:) da kommer jeg til og bli helt hysterisk:)

Back
Topp