Doppler

Velodg varierende :) jordmor vil ikke prøve å finne når jeg var der nå 10+3 for det var tidlig å kunne høre noe :) men alt fra 9 uker å til 13-14 vil jeg tro er normalt :)

Jeg har hørt hjertelyden en stud, ned mot skambeinet... Nå er det derimot langt opp :nailbiting: Midt melllm skambein og navlen.. Er kun 10+1, så syns det var litt høyt opp?

Jeg har hørt hjertelyden en stud, ned mot skambeinet... Nå er det derimot langt opp :nailbiting: Midt melllm skambein og navlen.. Er kun 10+1, så syns det var litt høyt opp?
Sikker på at det ikke er din egen puls du hører?

Var hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden. Var helt nede ved skambeinet. Er10+3 i dag:)

Fant når jeg var 8 uker, nede ved skambeinet litt til høyre faktisk :)

Jeg er 9+2 og hørte den første gang for tre dager siden med angel sounds :rolleyes: hørte i dag og etter myyye leting. Min er også helt nede ved skamben-kanten, litt mot venstre side.

7+0 I dag og jeg fant den nede ved skamben kanten, mot høyre. Synes det var veldig tidlig. Men er sikker på at det må ha Vært hjertet til den lille :) For fant den kun på den ene plassen.

7+0 I dag og jeg fant den nede ved skamben kanten, mot høyre. Synes det var veldig tidlig. Men er sikker på at det må ha Vært hjertet til den lille :) For fant den kun på den ene plassen.
Jeg var nok litt for Ivrig. Tror nok det var min egen puls jeg hørte... Får vel vente en uke til :-P

Back
Topp