Doppler

Linnsi86

Glad i forumet
Da har jeg prøvd doppler noen ganger men finner bare meg selv og morkake
Lyden.. Jeg prøver og prøver.. Men enten er det for tidlig ( jeg er 9+2)
Eller så er det noe annet.. Skal på UL på tirsdag,så håper det er full fres inni dere da... Så håper jeg å få ler bruk for doppleren når beby blir større❤️

jeg er førstegangs og hørte 8+4 :)
prøvde flere ganger før jeg fikk det til! trodde man skulle vri på den så den pekte godt under skambenet osv..
men det viste seg at jeg prøvde for langt ned.. så prøvde jeg å ikke skråe den ned mot skambenet, men rett ned i stedet..
prøvde da under navlen, men også litt til venstre og litt til høyre :)

håper du skjønte det :p

Jeg hørte i går 12+3. Første gang jeg prøvte. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe det, fordi jeg tror det kan være mer stressende enn beroligende, men ei venninne kom med sin i går så jeg fikk låne. Siden jeg var hos legen tidligere i går å hørte hjertelyden var jeg ikke så urolig/stresset. Mannen synes det var veldig stas, han var litt snytt når han fikk vite at jeg hadde fått høre hjertelyden hos legen. Så det var gøy :) Sånn jeg har forstått det er det helt vanlig å ikke klare å finne hjertelyden og at det har noe med om hvor morkaka ligger bla.

Jeg fant hjertelyden i dag 9+0 :-) over skambeinet litt på høyre side. Måtte vel og merke ha godt med lotion på, fant den ikke uten. (NB:ha volumet lavt, lyden blir så mye skarpere med lotionen)

Da har jeg prøvd doppler noen ganger men finner bare meg selv og morkake
Lyden.. Jeg prøver og prøver.. Men enten er det for tidlig ( jeg er 9+2)
Eller så er det noe annet.. Skal på UL på tirsdag,så håper det er full fres inni dere da... Så håper jeg å få ler bruk for doppleren når beby blir større❤️

Jeg husker og jeg ikke kjente den første gangen hos legen :). Var ca like langt som deg tror jeg. Uke 12 så skjedde det noe og nå hører jeg lett med engang, uke 19 :)

Back
Topp