Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har prøvd allerede? Jeg måtte bare teste i dagaaaalt for tidlig. Men jeg klarte ikke å holde meg. Fant ingen hjertelyd da ;p (som forventa)
Godt å se at det ikke bare er jeg som er kokko![]()
Godt å se at det ikke bare er jeg som er kokko![]()
Måååtte bare teste men hehe alllt for tilig ja... er det ikke i uke 12 ca man kan høre noe?
Jo, jeg tror det er det de sier. Men har hørt om folk som har hørt fra uke 8Hvor langt er du på vei?
6+5men på ul idag fekk eg beskjed om eg var i uke 8... men det får eg ikke til og stemme så sier 6+5
du da?
Ingenting er bedre enn når de skyver en frem i tidHelt ærlig så er jeg veldig usikker.. Derfor tenker jeg at jeg er minst mulig på vei! Så da er jeg 5+3.. Meeen om jeg skal regne på det andre veien så kan jeg være 7+2
![]()
Eg er gravid med ivf. Så vet datoen og kl slettet egget ble såtte tilbake.. så det var 20 nov. Så da kommer eg ikke frem til 8 uker i vertfalltror ikke legen var helt ved sine fulle 5.. rotet mye...hehe..
Hahaha huffDa VET du jo
Sa du det ikke til legen ;,)
Eg er gravid med ivf. Så vet datoen og kl slettet egget ble såtte tilbake.. så det var 20 nov. Så da kommer eg ikke frem til 8 uker i vertfalltror ikke legen var helt ved sine fulle 5.. rotet mye...hehe..
Sniker litt her
Jeg fikk satt tilbake egg samme dag som deg og egget ble befruktet 2 dager før, altså 18.nov. Ut i fra dette og de "rare" utregningene så er jeg iallefall 6+6 nå og 7+0 i morgen da jeg også skal på første ultralyd
Edit : ser jo nå at du har skrevet at du er 6+5. Beklager.
6+6 ja beklager!!gjekk litt fort i svingene. Tok ut egg 18ende og satte inn 20ende. Så da er vi like langt kommet
hvilken dato har du som termin?
Morsomt å være helt likt i en sånn prosess
I følge appen så blir det 13.august når jeg skriver fra unnfangelse, så satser på at det stemmer sånn noenlunde
Har du kommet frem til noe av det samme eller?