Doppler

Anelim

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Noen som har prøvd allerede? Jeg måtte bare teste i dag ;) aaaalt for tidlig. Men jeg klarte ikke å holde meg. Fant ingen hjertelyd da ;p (som forventa)
 
Måååtte bare teste men hehe alllt for tilig ja... er det ikke i uke 12 ca man kan høre noe?

Jo, jeg tror det er det de sier. Men har hørt om folk som har hørt fra uke 8 :p Hvor langt er du på vei?
 
6+5 :p men på ul idag fekk eg beskjed om eg var i uke 8... men det får eg ikke til og stemme så sier 6+5:) du da?

Ingenting er bedre enn når de skyver en frem i tid ;) Helt ærlig så er jeg veldig usikker.. Derfor tenker jeg at jeg er minst mulig på vei! Så da er jeg 5+3.. Meeen om jeg skal regne på det andre veien så kan jeg være 7+2 :p
 
Ingenting er bedre enn når de skyver en frem i tid ;) Helt ærlig så er jeg veldig usikker.. Derfor tenker jeg at jeg er minst mulig på vei! Så da er jeg 5+3.. Meeen om jeg skal regne på det andre veien så kan jeg være 7+2 :p

Eg er gravid med ivf. Så vet datoen og kl slettet egget ble såtte tilbake.. så det var 20 nov. Så da kommer eg ikke frem til 8 uker i vertfall:p tror ikke legen var helt ved sine fulle 5.. rotet mye...hehe..
 
Eg er gravid med ivf. Så vet datoen og kl slettet egget ble såtte tilbake.. så det var 20 nov. Så da kommer eg ikke frem til 8 uker i vertfall:p tror ikke legen var helt ved sine fulle 5.. rotet mye...hehe..

Hahaha huff ;) Da VET du jo :p Sa du det ikke til legen ;,)
 
Eg er gravid med ivf. Så vet datoen og kl slettet egget ble såtte tilbake.. så det var 20 nov. Så da kommer eg ikke frem til 8 uker i vertfall:p tror ikke legen var helt ved sine fulle 5.. rotet mye...hehe..

Sniker litt her :)

Jeg fikk satt tilbake egg samme dag som deg og egget ble befruktet 2 dager før, altså 18.nov. Ut i fra dette og de "rare" utregningene så er jeg iallefall 6+6 nå og 7+0 i morgen da jeg også skal på første ultralyd :)

Edit : ser jo nå at du har skrevet at du er 6+5. Beklager.
 
Sniker litt her :)

Jeg fikk satt tilbake egg samme dag som deg og egget ble befruktet 2 dager før, altså 18.nov. Ut i fra dette og de "rare" utregningene så er jeg iallefall 6+6 nå og 7+0 i morgen da jeg også skal på første ultralyd :)

Edit : ser jo nå at du har skrevet at du er 6+5. Beklager.

6+6 ja beklager!!:p gjekk litt fort i svingene. Tok ut egg 18ende og satte inn 20ende. Så da er vi like langt kommet:) hvilken dato har du som termin?
 
6+6 ja beklager!!:p gjekk litt fort i svingene. Tok ut egg 18ende og satte inn 20ende. Så da er vi like langt kommet:) hvilken dato har du som termin?

Morsomt å være helt likt i en sånn prosess :)
I følge appen så blir det 13.august når jeg skriver fra unnfangelse, så satser på at det stemmer sånn noenlunde :)
Har du kommet frem til noe av det samme eller?
 
Morsomt å være helt likt i en sånn prosess :)
I følge appen så blir det 13.august når jeg skriver fra unnfangelse, så satser på at det stemmer sånn noenlunde :)
Har du kommet frem til noe av det samme eller?

Ja kommer til 13 ende om eg legger inn uttaksdato å 15 august om eg legger inn datoen for innsett
 
Back
Topp