junibebi89
Gift med forumet
Det er samme som meg. Er super fornøyd!kjøpte å med gel.
Har du den samme varianten? Den som teller hjertelyd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er samme som meg. Er super fornøyd!kjøpte å med gel.
Jepp!!!Har du den samme varianten? Den som teller hjertelyd?![]()

Jeg har bare hørt hjertelyd.Hører dere bare hjertelyder eller andre lyder og? Kan man høre hikking feks?
Hvor ofte bruker dere den?
Det er vel ikke farlig å bruke vel? Min pappa ble helt koko og mente det var farlig..![]()
Hører dere bare hjertelyder eller andre lyder og? Kan man høre hikking feks?
Det er vel ikke farlig å bruke vel? Min pappa ble helt koko og mente det var farlig..![]()
Jeg har gjort en del research og funnet at den eneste anomaliteten de assosierer med hyppig ul/doppler er venstrehendthet - og det er jo til å leve med. Men finnes jo skeptikere såklart - og min fastlege er en av dem. Han bruker bare jordmorstetoskop fordi det en gang for lenge siden ble anbefalt å ikke bruke doppler. Han frarådet også 3D-ul og sa at det blir for mye energi. Og han sa "man vet jo ikke hvorfor så mange barn får adhd foreksempel". Jeg syns er ikke helt med ham på det. Det er mye som er annerledes nå og på femtitallet - inkl at adhddiagnosen finnes nå.Hører dere bare hjertelyder eller andre lyder og? Kan man høre hikking feks?
Jeg har gjort en del research og funnet at den eneste anomaliteten de assosierer med hyppig ul/doppler er venstrehendthet - og det er jo til å leve med. Men finnes jo skeptikere såklart - og min fastlege er en av dem. Han bruker bare jordmorstetoskop fordi det en gang for lenge siden ble anbefalt å ikke bruke doppler. Han frarådet også 3D-ul og sa at det blir for mye energi. Og han sa "man vet jo ikke hvorfor så mange barn får adhd foreksempel". Jeg syns er ikke helt med ham på det. Det er mye som er annerledes nå og på femtitallet - inkl at adhddiagnosen finnes nå.
Mange som er sånn. De bare syns det virker uheldig, helt ubegrunnetEnig. Jeg har en pappa fra steinalderen og så tror ikke han vet hva han snakker om. Han bare troor det er farlig. Men sier ikke hvorfor![]()
Ja, ikke sant. Hadde en foreleser som mente at adhd har alltid vært der, de bare visste ikke hva det var før i tiden og de som hadde det ble sett på som urokråker og bygdas klovn.Jeg har gjort en del research og funnet at den eneste anomaliteten de assosierer med hyppig ul/doppler er venstrehendthet - og det er jo til å leve med. Men finnes jo skeptikere såklart - og min fastlege er en av dem. Han bruker bare jordmorstetoskop fordi det en gang for lenge siden ble anbefalt å ikke bruke doppler. Han frarådet også 3D-ul og sa at det blir for mye energi. Og han sa "man vet jo ikke hvorfor så mange barn får adhd foreksempel". Jeg syns er ikke helt med ham på det. Det er mye som er annerledes nå og på femtitallet - inkl at adhddiagnosen finnes nå.
Japp. Kan være drøssevis av andre kulturelle årsaker også. Kanskje samfunnet nå er vanskeligere å passe inn i, slik at det blir flere avvikere? Ikke godt å si. I tillegg har vi uendelig med andre mulige fysiske, ernæringsmessige eller biologiske mulige forklaringer.Ja, ikke sant. Hadde en foreleser som mente at adhd har alltid vært der, de bare visste ikke hva det var før i tiden og de som hadde det ble sett på som urokråker og bygdas klovn.