Doppler

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Noen som bruker det? Eventuelt hvem type og hvor fant dere hjertelyden?

Jeg har nettopp gått til innkjøp av en fra teknisk magasinet. Aldri brukt den typen før. Min gamle er angel sound.

Fant ikke hjertelyden, ikke bekymret heller siden jeg kjente den lille røre seg. Tror kanskje han var litt for urolig til å finne den akkurat nå :) men husker ikke hvor jeg fant lyden i mitt forrige svangerskap

Noen som bruker det? Eventuelt hvem type og hvor fant dere hjertelyden?

Jeg har nettopp gått til innkjøp av en fra teknisk magasinet. Aldri brukt den typen før. Min gamle er angel sound.

Fant ikke hjertelyden, ikke bekymret heller siden jeg kjente den lille røre seg. Tror kanskje han var litt for urolig til å finne den akkurat nå :) men husker ikke hvor jeg fant lyden i mitt forrige svangerskap
Jeg har også den fra teknikkmagasinet. Finner hjertelyden nede på venstre side. Har ikke noe å sammenligne med, og synes den er helt ok. :-) hvor langt på vei er du?

Har bestilt en fra ebay, så veldig spent på når jeg får den og om jeg får den til å fungere :)

Hva koster den på teknikkmagasinet? Har litt behov for å vite at han lever inni der etter en blødning i går.

Er ikke sikkert man finner hjertelyden med doppler da.. jeg finner ingenting, selv om jeg var på ul dagen etter og fikk vite att det var liv.

Er ikke sikkert man finner hjertelyden med doppler da.. jeg finner ingenting, selv om jeg var på ul dagen etter og fikk vite att det var liv.
Helt sant.. Men så langt så de fleste av oss er kommet så burde vi etterhvert finne noe trodde jeg?

Ja, og mye enklere å bare sjekke når en blir bekymret.
Ja, er liksom lett for hånden der. Men som det påpekes så kan det jo skje at man ikke hører. Om jeg kjøper meg en doppler i morgen og ikke finner lyd, må jeg jo uansett finne meg en ul :p

Ja, er liksom lett for hånden der. Men som det påpekes så kan det jo skje at man ikke hører. Om jeg kjøper meg en doppler i morgen og ikke finner lyd, må jeg jo uansett finne meg en ul :p
Hahaha.. Ja, det er jo sant.
Jeg finner med en gang, bare presse litt hardt.

Jeg har Angel sound, er super fornøyd!!! Å synes det er behagelig å den tilgjengelig.
Min bebs ligger langt nede enda, ca akkurat i "hårkant". Jeg har brukt min i en mnd å er nå 16+2, og har alltid funnet hjertelyd. Men i begynnelsen letet jeg for høyt opp.

Jeg har Angelsound. Har ikke klart å finne hjertelyden enda, men nå er ikke jeg så veldig tålmodig heller :p
Har vært på tidlig ul der har jeg både sett og hørt lillegull! :)

Jeg har angelsound og hvor jeg finner lyden varierer veldig!:p Legen mente på sist kontroll at jeg var perfekt testkanin for legestudenter fordi livmoren min var så klar og tydelig:p det har derfor vært ganske enkelt for meg å finne lyden. Lyden varierer fra bunnen ved hårfestet og opp til halvveis mellom skambein og navel. Første gangen i dag at jeg fant lyden så høyt!

Jeg har Angel sound, er super fornøyd!!! Å synes det er behagelig å den tilgjengelig.
Min bebs ligger langt nede enda, ca akkurat i "hårkant". Jeg har brukt min i en mnd å er nå 16+2, og har alltid funnet hjertelyd. Men i begynnelsen letet jeg for høyt opp.
Finner din angelsound hjertelyden din også ? Min får ikke inn min egen på skjermen om jeg holder den oppå hjertet mitt engang...

Jeg har en fra ebay...finner hver gang jeg prøver...men det er veldig langt ned på magen..og jeg må til tider jobbe litt...musesteg for musesteg..og i alle retninger akkurat på dette punktet :)

Back
Topp