Doppler

Chaantii

Blir kjent med forumet
Da har jeg fått kjøpt meg en doppler. Gleder meg til den kommer i posten og jeg kan prøve den. Er kanskje litt for tidlig 10+2 idag. Men man kan jo være litt heldig da. Har sett andre som har fått hørt tidligere enn meg så. ☺

Spennende :-)
Jeg er 9+3, og finner ingenting.

Jeg har ikke prøvd enda, er bare 8+3.
Men sist fant jeg hjerte i uke 8+5.
Tror jeg venter litt lengre før jeg prøver.

Hvor har du kjøpt? Vurderer å skaffe meg en, bare redd jeg vil bli besatt.. :p

Jeg kjøpte på finn. Ville ikke kjøpe en splitter ny. Det Gjør jeg senere om jeg finner ut at det er verdt pengene

Jeg også kjøpte på Finn.no i dag :) Grugleder meg til den kommer! Er 10+5 i dag... Redd for å ikke finne lyden.

Hvilket merke kjøpte du? Jeg kjøpte Sonoline. Kostet 500 på Finn og litt over 1200 ny, så tror ikke jeg kjøper ubrukt senere.

Det kan være tidlig, men det kan også gå fint:) jeg fant min med angrlsound første gangen uke10+1 dette svangerskapet :) men du skal ikke stresse hvis du ikke finner den så tidlig. Det er veldig forskjell! :)

Jeg var hos legen i dag og de utførte begge to en doppler US. Men ingen fant noe ennå :)

Jeg også kjøpte på Finn.no i dag :) Grugleder meg til den kommer! Er 10+5 i dag... Redd for å ikke finne lyden.

Hvilket merke kjøpte du? Jeg kjøpte Sonoline. Kostet 500 på Finn og litt over 1200 ny, så tror ikke jeg kjøper ubrukt senere.
Kjøpte en angelsounds mini. Så jeg har ikke store trua på at jeg hører noe allerede. Hadde Vært morro om jeg hadde fått gjort det. :)

Hmm godt soørsmål:). Litt usikker:). Men det skal visst gå veldig fort!! Jeg trodde jeg hørte bebien i sta men var visst bare meg:)

Du kan ikke ta feil av deg selv og baby er vel det jeg kan si :) la ut filmsnutt av min så kan du høre eller søke på YouTube om det er lik lyd

Noen som vet hvor mange hjerteslag babyen har nå? Sånn ca? Lurer på å prøve i dag (er12 uker på søndag)
Det går fort. Høres nesten ut som et lite lokomotiv som durer avgårde. Varierer jo, men vil tippe at det ligger en plass mellom 120-170 slag i minuttet.

Jeg tror jeg hørte hjertelyden er det litt swisje swjose lyd? For den lyden gikk mye fortere en mitt eget hjerte. Og så hørte jeg tarmaktivitet også.

Gratulerer med hjertelyd! :D

Back
Topp