Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vurderer å kjøpe da jeg har hatt litt spotting i det siste og noen dager med lite liv.. Ser rundt om kring at anglesound sin er mest populær, vet dere om det kan være "skadelig" for barnet? Jeg tenker ikke høre så mye, kun når jeg er ekstra bekymret![]()
Det er en noe naiv innstilling det et mye på markedet som er skadelig for oss, og ikke minst ting som selges til babyer som det advares mot bruk av, men det selges definitivt.Regner med det hadde blitt tatt av markedet hvis det var fare for barnet. Går nok helt greit, du![]()
Det er en noe naiv innstilling det et mye på markedet som er skadelig for oss, og ikke minst ting som selges til babyer som det advares mot bruk av, men det selges definitivt.
Det være sagt. Doppler er trolig ikke farlig. Men begrens bruken
De to største problemene er
Tidlig gravide som ikke finner hjertelyd, blir bekymret.
Senere i svangerskapet, kjenner lite liv, finner hjertelyd, går ikke til legen. Burde det ettersom hjertelyden var der, men svakere enn den burde, det har ikke vi kunnskap til å vurdere. I verste fall kan det gå veldig galt. Det første problemet lager bare unødvendige bekymringer og legetimer. Det siste er rett skummelt