Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du angelsound mini?Jeg kjøpte min Angelsound doppler på nettsiden deres til 300kr, fungerer kjempe fint. Fant hjertelyden med den i uke 10. Bruker ikke den gel'en de selger, heller vanlig baby olje![]()
Trur det var salg da jeg kjøpteHar du angelsound mini?For når jeg går inn på angelsounds.no, så er det den billigste til kr 315,-. Tenkte kanskje å kjøpe den, men vil gjerne høre erfaringer først
![]()
OkayTrur det var salg da jeg kjøptejeg har Angelsound classic, ser den har økt i pris.. Så har ikke erfaring med den minste, men regner med den er like god bare mindre og kanskje litt vanskelig å styre?
Hører kun hjerteslagene, må nok kjøpe den dyreste på siden for å få med digital visningOkayMen ser man antall slag i minuttet på den classic, eller bare hører man hjerteslagene?
![]()
RiktigHører kun hjerteslagene, må nok kjøpe den dyreste på siden for å få med digital visninghøretelefonen (headsett) du får med er elendig, så mye bedre om du har øreplugg-telefoner for å si det sånn
![]()
Jeg kan ikke E-Bay, men gubben sa at prisen inkl. alt var 425,- for den med displayJa er jo om det er privatkopi.. Også må du muligens fortolle det også hvis du ikke har regnet det med?
Jeg tenkte det samme selv, men samtidig var det enklere å betale litt ekstra for å kjøpe det der så jeg er helt sikker![]()
Hehe jeg har vært stor ebay shopper førJeg kan ikke E-Bay, men gubben sa at prisen inkl. alt var 425,- for den med displayMå vurdere saken litt føler jeg, hehe
![]()
Jeg har ungått å lære meg det jeg, for var redd jeg kom til å kjøpe mye dilldall jeg absolutt ikke har bruk for, hehe!Hehe jeg har vært stor ebay shopper førfår noe bra, men mye elendig og på ebay
Jeg vurderte litt digital for å vise antall, men er glad jeg bare valgte vanlig bare lyd da jeg ikke ser helt vitsen med det - teller selvmen det er jo absolutt opp til seg selv
![]()
Ja blir fort sånn! Mye jeg har kjøpt til sånn under 10kr som bare har blitt kastet igjenJeg har ungått å lære meg det jeg, for var redd jeg kom til å kjøpe mye dilldall jeg absolutt ikke har bruk for, hehe!Menneh.. Hvordan teller man det selv da..? *Følersegveldigdum*
![]()
Hahaha!Ja blir fort sånn! Mye jeg har kjøpt til sånn under 10kr som bare har blitt kastet igjen
Jeg bruker å telle hjerteslagene i 10 sekund og gange det med 6Da får jeg i iallfall sånn noenlunne rett, er jo alt mellom 120-160 hjerteslag som er normalt
har alltid havnet rundt 150-155 når jeg har telt
Ja øvelse gjør virkelig mester! Jeg klarte ikke finne hjertelyden før 4 forsøk (i løpet av 2 uker da)Hahaha!
Åh, kjekk måte å telle på, virket ganske enkelt!Må nok bestille meg en doppler ganske fort jeg nå, er så nysgjerrig på om jeg får det til!
![]()
Man må vel prøve seg fram litt, kan jeg tenke megJa øvelse gjør virkelig mester! Jeg klarte ikke finne hjertelyden før 4 forsøk (i løpet av 2 uker da)er viktig, som du sikkert vett, å ikke bruke det for mye. Jeg syns det er veldig fint å høre kanskje 1-2 ganger i uken, det holder for meg
![]()