Doppler?

Har ikke doppler, men kunne veldig tenkt meg det. .. Samtidig er jeg litt redd jeg ikke greier å la være å lytte for ofte hvis jeg skaffer meg en :p

Men lurer som TS når man hører noe og hva disse dopplene koster?!
 
Jeg kjøpte doppler da jeg gikk med firåringen, og mener å huske at jeg fant hjertelyd ca uke 10 eller 11...
 
Skal få låne doppler av en jeg kjenner. Men vill vente hvertfall to uker til jeg låner den. Syns ikke det er så stor vits i att ha den før uke 10 :) men gleder meg veldig til att få høre hjertelyden :)
 
Tror jeg betalte 400 kroner for min
 
Jeg har en angelsound.
Min venninne lånte den og fant hjertelyd i uke 10, så jeg venter litt til
 
Hørte hjertet i uke 12+6 for første gang med angelsound.
 
Har hørt om dem som har funnet hjertelyd så tidlig som uke 8 men tror nok det er et engangstilfelle :)
Noen finner den aldri!

Men tror rundt 12 uker er en god plass å begynne ;)
Men kommer nok til å prøve før :p
 
Hadde en når jeg gikk med jenta mi, lånte den borte for 2år siden. Den har jeg illefått den igjen, (tror hun har ødelagt den) planem er åkjøpe ny. Noen som har anbefalinger?

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Hadde en når jeg gikk med jenta mi, lånte den borte for 2år siden. Den har jeg illefått den igjen, (tror hun har ødelagt den) planem er åkjøpe ny. Noen som har anbefalinger?

Jeg anbefaler Angelsound :)
 
Vurderer den :) Sist hadde jeg en som ikke hadde den beste kvaliteten

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Jeg hørte den sist i uke 10, men måtte lete lenge etter den.. Kjekk i mitt forrige svangerskap, men den kan også gi unødvendige bekymringer.
 
Har doppler,mener at jeg ikke hørte noe før uke 14-15...(nå er det en del polstring så kan være derfor...)
 
Skal ikke ha dopler. Da jeg gikk med jenta mi hadde jeg en del ul og hun ble like krakilsk hver gang. Akkurat som om hun ikke likte det og prøvde å komme seg unna. Skal derfor prøve å holde meg til obligatoriske kontroller. :) men skjønner at mange synes det er koselig å høre! Det er jo det :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Back
Topp