Doppler

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
wiiii! I dag fikk jeg angelsound doppleren min i posten! :):) tror dere jeg finner hjertelyden nå, 9+4? E forberedt på å smøre meg med tålmodighet altså, men hadde vært såå greit å finne!!

Må vel eventuelt lete langt ned, eller? Noen som kan hjelpe?

Jeg fant hjertelyd i uke 11+0. Måtte ha lyden på fullt for det var ganske lavt :) men man må leite ganske langt nede. Rett over "hårfestet" :p

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥

Tror faktisk kanskje at jeg fant den! Helt nede på venstre side, ganske svakt. Fant den kun på en plass.. Tror dere det kan være den?

skal komme en slags klikkelyd om det er babyen du hører :)

Hva mener du med klikkelyd?

Babyen sin puls er dobbelt så rask som din egen! :) høres ut som trommer eller en hest som galopperer :p

Babyen sin puls er dobbelt så rask som din egen! :) høres ut som trommer eller en hest som galopperer :p

Ja, akkurat :) tror ikke det er min egen.. Da har jeg u allefall unormalt høy puls :p så finner jeg den bare på et lite sted, så tror (og håper!!) det er babyen

at det kommer et slags klikk mellom hvertdunk. Ellers så kan det være navelstrengen man hører. Litt vanskelig å forklare :p

at det kommer et slags klikk mellom hvertdunk. Ellers så kan det være navelstrengen man hører. Litt vanskelig å forklare :p

Hmm, nei gjorde ikke det. Var bare raskt dunking :)
Skal prøve igjen i kveld når jeg legger meg. Så skal jeg vente en liten uke før jeg prøver igjen :) er vel ikke bra med overbruk heller..

Hmm, nei gjorde ikke det. Var bare raskt dunking :)
Skal prøve igjen i kveld når jeg legger meg. Så skal jeg vente en liten uke før jeg prøver igjen :) er vel ikke bra med overbruk heller..
ok, sikkert ikke så lett å høre det dunket så tidlig heller :) Sikkert greit å begrense bruket ja :) her blir det veldig begrensa for jeg har ødelagt min :p

ok, sikkert ikke så lett å høre det dunket så tidlig heller :) Sikkert greit å begrense bruket ja :) her blir det veldig begrensa for jeg har ødelagt min :p

Nej, det var veldig svakt i allefall! Så det så :)

Jeg har funnet babyen sin puls på 144, men ikke noe klikklyd i mellom ?:o

Hvordan vet du hvor mye? Viser der på doppleren din?

Har digital + at jeg har på stoppeklokke i 10 sek, teller hjerteslagene og ganger 10 med 6:) + at var på ul i går og da var den på 144. Men den var lavere når jeg var hos legen i uke 12 :)

Dermed sammenligner jeg både min telling og doppler'n sin telling :)

Æ hadd en Doppler sist,men dein ble aldri brukt,så æ gav den bort :)

Har digital + at jeg har på stoppeklokke i 10 sek, teller hjerteslagene og ganger 10 med 6:) + at var på ul i går og da var den på 144. Men den var lavere når jeg var hos legen i uke 12 :)

Okei :) stoppeklokke var lurt :)
Har ikke forsøkt å finne den igjen, så vet ikke hvor mange slag det var :)

Æ hadd en Doppler sist,men dein ble aldri brukt,så æ gav den bort :)

Åh, nei jeg er så kontrollfreak at jeg føler jeg MÅ ha den :p ser for meg at det er leeeeeenge til jeg evt begynner å kjenne spark, og trenger nok bekreftelse en gang i blant!

Gi ett pip når du Har telt :) du kan også kjenne på din egen puls på halsen feks hvis du finner hjertelyd på magen for å sammenligne :)

Åh, nei jeg er så kontrollfreak at jeg føler jeg MÅ ha den :p ser for meg at det er leeeeeenge til jeg evt begynner å kjenne spark, og trenger nok bekreftelse en gang i blant!
Pass på at du ikke blir nervøs hvis du ikke alltid finner den så lett. Babyen har masse plass og kan ligge med ryggen til eller langt nedi bekkenet. :)

Back
Topp