Doppler

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Når fant dere hjertelyden? Og hvor skal man lete ?:o fikk mini dag, men er nok for tidlig å finne noe:o

Sent from my iPhone using BV Forum

Forrige graviditet fant jeg hjertelyden når jeg var 12+0. Denne gangen fant jeg den på første forsøk når jeg var 10+0 (EL), 10+6 (mens). Sist nå, så fant jeg den rett over skambeinet. De sier at hos førstegangsfødende så vokser livmoren seg over skambeinet ca. uke 12, men det er jo veldig individuelt da :)

Jeg er litt streng med meg selv om å ikke lete lenge i gangen, og nå har jeg lagt bort doppleren (vil ikke holde på med den så mye). Dette er det jo delte meninger om, du finner sikkert ut av noe som er rett for deg :)

Lykke til i letingen! :)

Jeg er 8+6, og hørte såvidt noe som ikke var min hjertelyd to ganger på samme dag, men har ikke funnet den etter det. Jeg tenker også at jeg ikke skal bruke den for ofte, eller lenge av gangen. Jeg har gått gravid før, men alle graviditeter er jo forskjellige:)

Fant ingenting jeg :o gruet meg til ul på fredag:o

Fant ingenting jeg :eek: gruet meg til ul på fredag:eek:

Mulig livmoren er under skambeinet enda :) Tror nok som deg, at det kan være litt tidlig å lete 7+4 (hvis tickeren din er riktig). Lykke til på UL på fredagen! :D

den stemmer, hvis jeg ikke er kortere også :o jeg prøvde å legge den på skrå slik at jeg på en måte kom under skambenet. Nei nå gidder jeg ikke prøve lengre :P håper det er noe dere på fredag, slik at jeg kan slappe av!:)

den stemmer, hvis jeg ikke er kortere også :eek: jeg prøvde å legge den på skrå slik at jeg på en måte kom under skambenet. Nei nå gidder jeg ikke prøve lengre :p håper det er noe dere på fredag, slik at jeg kan slappe av!:)

Håper du får deg en fin bekreftelse på fredag! :D

Har aldri vært borti sånn dobbler(førstegangs gravid) men har dere kjøpt det selv? Hvor gjør man evt det?:)

Sniker fra mai. Sist svangerskap fant jeg ikke hjertelyden selv før uke 16-17 med doppler.

Har prøvd en gang selv den gangen her, for rundt en uke siden, da fant jeg den ikke (uke 10).

Nå har jeg akkurat vært hos lege hos 1.svangerskapskontroll. (Det er ikke vanlig å lytte på 1.sv.kontroll, for det kan være vanskelig å finne den og legen vil ikke at vi skal bli bekymra) Jeg spurte legen om han ville lytte, jeg sa at jeg vet det er vanskelig å finne den, og at jeg ikke skulle bli bekymra hvis han ikke fant den. Han sa at han kunne prøve. Han prøvde bare noen minutter, fant den ikke. Og det er helt greit, ble ikke bekymra ;)

Har bakovervendt livmor, så det kan være vanskeligere å finne den.

Er 11+6 i dag :)

Fikk min doppler i posten i dag, og hørte hjertebankene til den lille i magen :) er 11 + 5-6

Ved første svangerskap fant jeg hjertelyd 7+4. Husker ikke når jeg fant andre gangen :p Det var med en babywatcher doppler :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fant min fra sist svangerskap, angelsound dopler jumper som er 6 år gammel, fikk brukt den litt på magen så konket den :O :p hehe.. Blir ikke å kjøpe ny ihvertfall :p

Fant fine hjerteslag på 175 slag i minuttet ved første forsøk. 9+3. Brukte nesten en time første gang på å finne den.. Gav meg ikke.. Gikk mye lettere andre og tredje gang..Nå har jeg teknikken og finner den med en gang.. 10+4..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp