Doppler

Så kjekt!!! :) skulle ønske jeg også fikk høre babyen:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Så herlig ;)
Er det forskjell på hjerteslagene om det blir jente eller gutt? :p
Hos meg er hjerteslagen rundt 150-156, var det med begge guttene også :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så herlig ;)
Er det forskjell på hjerteslagene om det blir jente eller gutt? :p
Hos meg er hjerteslagen rundt 150-156, var det med begge guttene også :)

Hmmm det sies å bare være en myte. Uansett tror jeg ikke det stemmer så tidlig for hjerteslagene er raskere da. Nærmere fødsel kanskje det stemmer. Uansett så skal under 140 slag i minuttet være gutt og over være jente. Men de forandrer seg jo ved aktivitet/hvile.

Har hørt hjertelyden i dag :) <3
Talte den til 165 (+/- noen slag) flere ganger. Kanskje jente? ;)
Koselig :-) kanskje det er jente ja!! Har du noen følelse?

Jeg er helt sikker på at det blir gutt!! Hørte hjerteslagene i stad. Kom frem til 140, men det var vanskelig å telle.

03.02.2014 <3

Koselig :-) kanskje det er jente ja!! Har du noen følelse?

Jeg er helt sikker på at det blir gutt!! Hørte hjerteslagene i stad. Kom frem til 140, men det var vanskelig å telle.

03.02.2014 <3
Jeg klarte ikke telle langt så fort så talte til 10 flere ganger.

Er veldig dårlig på følelse på kjønn, så jeg aner ikke. Men er mye mer kvalm denne gangen enn med gutten så kanskje det indikerer forskjellige kjønn. Men ikke alltid det stemmer heller.

Leste at hjerteslagene begynner sakte og når en høyde i uke 9, for så å legge seg på 120-160 fra uke 12. Men et annet sted stod det at hjerteslagene synker nærmere termin. Har sett på jordmødrene på NRK at han mannlige jm tipper rett kjønn utfra hjerteslag men det er jo helt på slutten av svangerskapene. Sønnen min hadde 125 i uke 23 og 156 i uke 30. Varierer sikkert om de sover eller er i aktivitet.

Har kjøpt meg doppler, men jeg klarer ikke å finne hjertelyden :p Jeg stresser ikke for var på UL i går og hørte den, så vet at den lille er der inne og har det bra :) Men har dere gode tips til hvordan man skal klare å finne lyden selv?

Har kjøpt meg doppler, men jeg klarer ikke å finne hjertelyden :p Jeg stresser ikke for var på UL i går og hørte den, så vet at den lille er der inne og har det bra :) Men har dere gode tips til hvordan man skal klare å finne lyden selv?
Kjenner du kanten på livmoren? Jeg finner lyden rett der hvor skille mellom mage og tissen er - der et keisersnittarr blir lagt. Er 12 uker på vei. Alltid på den ene sida akkurat der jeg kjenner små dunk innimellom ;)

Kjenner du kanten på livmoren? Jeg finner lyden rett der hvor skille mellom mage og tissen er - der et keisersnittarr blir lagt. Er 12 uker på vei. Alltid på den ene sida akkurat der jeg kjenner små dunk innimellom ;)

Hmm.. Nei, har en polstring på magen, så jeg kjenner ikke det skillet :p hehe.. På UL i går lå den rett ved ene hoftekammen min, men forstår at den kan ha flyttet på seg. Jeg får bare prøve å lete mer senere :) Er det spesielle tidspunkt på dagen som er bedre enn andre?

Hmm.. Nei, har en polstring på magen, så jeg kjenner ikke det skillet :p hehe.. På UL i går lå den rett ved ene hoftekammen min, men forstår at den kan ha flyttet på seg. Jeg får bare prøve å lete mer senere :) Er det spesielle tidspunkt på dagen som er bedre enn andre?
Tror ikke det...

Ok :)

Hmmm det sies å bare være en myte. Uansett tror jeg ikke det stemmer så tidlig for hjerteslagene er raskere da. Nærmere fødsel kanskje det stemmer. Uansett så skal under 140 slag i minuttet være gutt og over være jente. Men de forandrer seg jo ved aktivitet/hvile.

Aah, det har jeg faktisk ikke hørt før..
Blir spennende å se om det stemmer da;)

Back
Topp