Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt hjertelyden i dag<3
Talte den til 165 (+/- noen slag) flere ganger. Kanskje jente?![]()
12Ser innom fra Mars![]()
Så koselig da, er du mange uker?
Hmmm det sies å bare være en myte. Uansett tror jeg ikke det stemmer så tidlig for hjerteslagene er raskere da. Nærmere fødsel kanskje det stemmer. Uansett så skal under 140 slag i minuttet være gutt og over være jente. Men de forandrer seg jo ved aktivitet/hvile.Så herlig
Er det forskjell på hjerteslagene om det blir jente eller gutt?
Hos meg er hjerteslagen rundt 150-156, var det med begge guttene også
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
KoseligHar hørt hjertelyden i dag<3
Har hørt hjertelyden i dag<3
Jepp. Hadde nesten glemt den bort, kom plutselig på den og tuslet ned i postkassaÅ, så spennende!Da har du fått den ja! Hurra!
![]()
Jeg klarte ikke telle langt så fort så talte til 10 flere ganger.Koseligkanskje det er jente ja!! Har du noen følelse?
Jeg er helt sikker på at det blir gutt!! Hørte hjerteslagene i stad. Kom frem til 140, men det var vanskelig å telle.
03.02.2014 <3
Kjenner du kanten på livmoren? Jeg finner lyden rett der hvor skille mellom mage og tissen er - der et keisersnittarr blir lagt. Er 12 uker på vei. Alltid på den ene sida akkurat der jeg kjenner små dunk innimellomHar kjøpt meg doppler, men jeg klarer ikke å finne hjertelydenJeg stresser ikke for var på UL i går og hørte den, så vet at den lille er der inne og har det bra
Men har dere gode tips til hvordan man skal klare å finne lyden selv?
Kjenner du kanten på livmoren? Jeg finner lyden rett der hvor skille mellom mage og tissen er - der et keisersnittarr blir lagt. Er 12 uker på vei. Alltid på den ene sida akkurat der jeg kjenner små dunk innimellom![]()
Tror ikke det...Hmm.. Nei, har en polstring på magen, så jeg kjenner ikke det skillethehe.. På UL i går lå den rett ved ene hoftekammen min, men forstår at den kan ha flyttet på seg. Jeg får bare prøve å lete mer senere
Er det spesielle tidspunkt på dagen som er bedre enn andre?
Hmmm det sies å bare være en myte. Uansett tror jeg ikke det stemmer så tidlig for hjerteslagene er raskere da. Nærmere fødsel kanskje det stemmer. Uansett så skal under 140 slag i minuttet være gutt og over være jente. Men de forandrer seg jo ved aktivitet/hvile.