Doppler

MiaDenPia

Elsker forumet
Noen her som har doppler? Hvordan synes dere de funker? Vanskelig å bruke? Nyttig?
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg har. Syntes den var til veldig god hjelp i starten. Og de dagene før daglige spark. Nå brukes den ikke lengre:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Har en ja, brukte den i starten, etter daglig spark blir den ikke brukt ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Så for meg å bruke den hvis jeg føler att det er mindre liv, men det er kanskje bortkastet investering nå som det er så kort tid igjen, dessutten bør jeg vell få sjekket det nærmere uansett på føden hvis det skulle føles som mindre liv
Eller?

Så for meg å bruke den hvis jeg føler att det er mindre liv, men det er kanskje bortkastet investering nå som det er så kort tid igjen, dessutten bør jeg vell få sjekket det nærmere uansett på føden hvis det skulle føles som mindre liv
Eller?

Er litt seint etter min mening ja. Og nå som du skal kjenne liv hver dag så bør du dra på føden om du ikke skulle kjenne liv.
Nå er det like mye hensikt å få i seg sukker vente i femten minutter for så å kjenne etter bevegelse. Å begynne å lete etter hj.lyd i en stresset situasjon uten erfaring er ikke noe min jm anbefaler.
Hun ba meg legge bort doppleren å heller komme til henne :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Høres lurere ut ja, altså oppsøke jordmor og det med sukker... tror jeg skal glenme doppler tusen takk for tips:)

Back
Topp