doppler

Lykkeliten

Glad i forumet
Er det noen av dere som har dette? er det nødvendig? Er litt fristet men føler det er bortkastet på en annen måte :)

Jeg har, fornøyd med den :-) tar den frem når jeg er urolig, og ikke har kjent henne så mye en dag. Da er det godt å høre hjerteslag :) Men regner med jeg kjenner mer og mer utover, og da blir den nok ikke brukt så mye lenger.

For det er jo det jeg tenker jeg å, jeg kjenner henne opp i mot 5 - 7 timer hver dag :) men det kan jo komme dager hun blir roligere på. Å da kan det kanskje være godt å ha... Men er flink å bruke penger på det jeg kanskje ikke skulle brukt de på :)

Har ikke hatt behov for det nei.. Du kan bli mere stresset og av å ha kanskje.. ;)

Er ikke så mye behov for det nå, etter min mening. Jeg har en å den er ikke brukt siden før uke 18, er nå 23uker. Når du kjenner så mye liv kan sukker hjelpe deg til å få fart på babyen når det ha vært lite aktivitet ;)

Jeg har det. Har hatt god bruk for min. Tar den frem de dagene jeg kjenner lite. Den ble godt brukt sist svangerskap også. Har babywatcher:)

Jeg synes den er veldig grei å ha hvis jeg blir urolig, men må innrømme at den blir ikke mye brukt :)

Har Sonoline. Mener jeg kjøpte den på ebay om jeg ikke husker helt feil nå. Veldig fornøyd med den da den viser antall hjerteslag. Og hører det tydelig. Hadde en angelsound i fjor men den likte jeg ikke, bare skurret.

Jeg hadde lyst til å skaffe meg det siden jeg var myyye redd for lille i magen fram til vi fikk hilse på han og sett at alt var bra i uke 10. Men ble ikke til at jeg gjorde det.. og er på en måte litt glad for det også! Tror det kunne blitt mye unødvendig blir bekymring av det. Ihvertfall i drn perioden JEG var mest bekymret.. men kan for all del se fordelene med en også ;)

Jeg brukte doppleren min endel frem til OUL, etter det har jeg følt spark hver dag så da har jeg ikke brukt den i hele tatt. kjøpte min på ebay til 125 kroner og fungerte perfekt så ikke altfor stor investering!

Har aldri savnet en dopler. Er man urolig, så bør man innom jordmor. Tror fort at lettere tilgang gjør at man sjekker ofte, og kan skape mer uro :)

kjøpte da jeg gikk gravid med første, og har brukt den lnårndet har vært lite aktivitet, eller jeg bare føler for å høre litt på hjertelyden til spira. Denne gangen har også eldste jenta fått høre noen ganger, prøver å lære henne hvordan babyer vokser inni magen til mamma.

Back
Topp