Doppler.

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
Hva tenker dere om det?
Lurte på om jeg skulle kjøpe en..
Vært moro å kunne høre på babyen min :-)

Eg hadde ein Angelsound sist svangerskap, fint å ha når bekymringa tok meg...godt å kunne høyre hjertelyden dei dagar det er lite liv...slepper å bekymre seg for om noko er gale osv. No ligger den hos ei veninne, og har ikkje lyst å be om den tilbake...då er nyheten ute :P

Jeg skal ha meg en ny. jeg lånte min bort til en venninne, men fikk den aldri tilbake :/
Men jeg vil bruke den som kos ikke ved bekyring, for hvis jeg blir bekymret denne gangen så er det rett inn på sykehuset for en ultralyd!

Jeg har en. Brukte den mye i starten, så dabbet det av. Men veldig kjekt å ha :) Og når man er 2,3,4 gangs så får man ikke like mange kontroller hos lege/jordmor, å da kan den være greit å kunne finne hjertelyden selv :)

Eg hadde ein Angelsound sist svangerskap, fint å ha når bekymringa tok meg...godt å kunne høyre hjertelyden dei dagar det er lite liv...slepper å bekymre seg for om noko er gale osv. No ligger den hos ei veninne, og har ikkje lyst å be om den tilbake...då er nyheten ute :P

Kan du ikke si det er til en annen da? ;)

Jeg vil gjerne ha, men kommer nok ikke til å kjøpe. Kaaaanskje jeg kjøper brukt om det er noen rimelige i nærheten :)

Den eg hadde kosta 160kr på Ebay...:) Finner mykje billig der :)

På august ligger det en tråd med linker til noen, en på norsk nettside til 395kr :-)

Jeg kjøpte min på www.angelsounds.no. Betalte under 400 kroner for min og er superfornøyd iallefall :hello2
Hadde ikke tatt sjansen å kjøpt doppler på Ebay, finnes masse piratkopier som ikke er godkjente i bruk.

Jeg har nettopp kjøpt en. Hadde ikke til storebror, og var en del små bekymret fordi han var så rolig i magen.
Kjøpte på ebay til ca 160kr (med frakt)..... gleder meg til jeg får den i posten, og ha kommet langt nok på vei til å høre hjertet :happy3

Jeg lånte sist, men har levert den tilbake... Kanskje jeg skal bestill meg en. Var greit å ha ja ;-)

Back
Topp