Doppler

roni

Betatt av forumet
Har fått doppler i gave av min mann i dag:)men klarer ikke finne hjertelyd:(noen tips til hvordan gjøre d???
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hvor langt er du på vei? Er ikke sikkert det er mulig å finne ennda. Nå har ikke jeg hørt den siste uka, men har ikke klart å funnet den ennda(jeg er 13uker).
Og til meg ligger morkaken forann, så er ikke så sikker på at jeg finner den heller.
Tror ikke du trenger å bekymre deg:) er en grunn til at jordmødre ikke vil høre tidlig:)

Ha godt med olje/gele på først,og flytt veldig lite på den av gangen. Tror det er helt normalt å ikke høre den enda altså. Jeg har leita i nokså mange minutter i sag og lørdag, og selv når jeg finner den er det ikke mange sekunder før den
"svømmer videre" og jeg ikke hører mer.

Prøv å ta det med ro,så finner du den sikkert når du er litt lengre på vei :-)

I dag,skulle det stå...

Er 14+4 nå..trodde d var mulig å høre d da..men skal prøve å slappe av:)

Det er sikkert mulig,men tror det kommer an på hvordan morkaka ligger + babyens plassering selvfølgelig. Plutselig finner du den sikkert en dag :-)

Men noe gjør jeg vel feil siden jeg ikke finner min egen hjertelyd?den bør jeg vel høre:p

Hmm,vet ikke jeg. Lurer på om også det har med hvor morkaka ligger å gjøre. Altså om man finner sin egen nede ved livmora. Jeg finner min egen flere steder,men ikke overalt. Og babyens kun i korte perioder på veldig avgrenset sted. Har du prøvd å finne din egen på brystet/der hvor hjertet faktisk ligger?

Vet heller ikke om vi har samme type doppler. Jeg har ikke denne angel sound som mange har,jeg har en fra Teknikmagasinet. Vet ikke om de funker veldig forskjellig.

Uansett - lykke til :-)

Med litt hjelp fra min mann var d ikke noe problem å finne hjertelyden:)
Godt man har menn som er litt mer teknisk anlagt enn damer:)(i hvertfall for min del):p

Med litt hjelp fra min mann var d ikke noe problem å finne hjertelyden:)
Godt man har menn som er litt mer teknisk anlagt enn damer:)(i hvertfall for min del):p

Sååå bra at du fant den :-)

Back
Topp