Doppler

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Har dere doppler?
Når begynner dere å bruke den?
Jeg tenker å vente til uke 12, slik at det er størst sjans for å finne hjertelyden men har hørt om folk som har funnet den hjemme så tidlig som uke 8!!!

Jeg har en jeg kjøpte da jeg gikk med Emilie <3 den ble godt brukt <3 gleder meg til ca uke 9 <3 da skal jeg prøve den :)

det er betryggende når man er et stykke på vei :) men selvføgelig om man er redd så må man jo gå til lege eller jm

Jeg kjøpte også min på www.angelsounds.no, tror jeg betalte rundt 390 kroner. Fikk den dagen etter og fant lyden etter bittelitt leting første gangen, da var jeg i uke 10. De gangene jeg ikke fant hjertelyden prøvde jeg bare litt senere, og da fant jeg den. Den er genial for alle som er litt engstelige og trenger å få bekreftet at hjertet banker der inne. Også er det ubeskrivelig fint å høre den fine hjertelyden <3

har lyst til å bestille jeg også! tror jeg må d;-) hihi elsker den lyden

Jeg tror jeg styrer unna denne :) Jeg blir så oppslukt at jeg må høre flere ganger per dag ;)

:D jeg og. Jeg klarte meg godt uten i forrige sv.skap, men skulle veeeeeldig gjerne hatt en. Men når babyen begynner å sparke så trenger man den liksom ikke mer... :p

Jeg vet hvordan det kan bli hvis jeg IKKE finner hjertelyden. Da blir jeg veldig bekymra. Jeg er av den bekymra typen, så jeg tørr ikke :)

Jeg Skjønner ikke helt vitsen,greit nok sikkert kjekt å høre lyden ofte men hvis det en dag skulle være helt stilt der inne så ville jeg heller vært hos lege eller jordmor når det ble funnet ut... Men det er meg da:) Og ser for meg ganske mange unødvendig hysteriske mammaer som må inn på ekstra kontroll fordi de ikke finner lyden fordi de begynner for tidlig.

Jeg Skjønner ikke helt vitsen,greit nok sikkert kjekt å høre lyden ofte men hvis det en dag skulle være helt stilt der inne så ville jeg heller vært hos lege eller jordmor når det ble funnet ut... Men det er meg da:) Og ser for meg ganske mange unødvendig hysteriske mammaer som må inn på ekstra kontroll fordi de ikke finner lyden fordi de begynner for tidlig.

Er vel fordeler og ulemper ved å både ha og ikke ha. Jeg klarte meg som sagt utmerket uten. :) Men hadde nok å være hysterisk for uansett :p løp ikke ned legekontoret altså. Men hadde morkaka foran, så kjente ikke liv før etter uke 20. Da kunne det jo i blant vært hyggelig å hørt hjertet når jeg ikke kjente liv
Så ser absolutt vitsen, men hvor nødvendig det er er en annen sak......

Har prøvd dropper, litt vanskelig å finne rett lyd da fostret ligger nært pulsen i magen... Mange som finner den og tror det er hjertelydn. selv fant jeg hjertelyden etter jeg var hos jordmor, da viste jeg hvor å lete...om man leter tidlig i svangerskapet. Syns det var kjekt med dropper :-) var en fin lyd å høre på :-)

Er vel fordeler og ulemper ved å både ha og ikke ha. Jeg klarte meg som sagt utmerket uten. :) Men hadde nok å være hysterisk for uansett :p løp ikke ned legekontoret altså. Men hadde morkaka foran, så kjente ikke liv før etter uke 20. Da kunne det jo i blant vært hyggelig å hørt hjertet når jeg ikke kjente liv
Så ser absolutt vitsen, men hvor nødvendig det er er en annen sak......
Ja ser jo at mange skjønner vitsen, men jeg gjør ikke :)

Jeg tror den hadde gjort meg mer stressa enn letta, hehe.

Back
Topp