Doppler

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Når kan en høre hjertelyden på doppler? Jeg prøvde nemlig i dag , fikk inn min egen puls på ca 90 . Plutselig gikk den i 145-150 i noen sekunder før den forsvant igjen . Kan det ha vært den lilles hjertelyd ?? Er 5+3. Kanskje feil på apparatet også .

Det sies at man ikke skal kunne høre den før ca uke 12 fordi livmoren må ha kommet opp av bekkenet først :)

Jeg hørte hjertelyden i uke 11 med Angelsounds. Det er nok ingen tvil om at det er barnets hjertelyd du hørte, den kan lett forsvinne såpass tidlig som du lette.
Derfor anbefales det ikke å prøve før etter uke 13-14. Men som sagt, mange hører hjertelyden mye tidligere enn det.

Det gikk så fort så er usikker om jeg hørte det , bare så på skjermen, varte bare i noen sekunder før det var vekk. Skal prøve igjen om noen uker, kanskje jeg klarer å holde meg til uke 11 .. :)

Trudde ikke hjertet hadde puls før etter uke 6 jeg??

Kanskje jeg må prøve selv....hihi...

spennende, vet ingenting om doppler, men vet at hjertet begynner å slå 25 dager etter unnfangelse, sånn ca 5+4. men hvis du er 5+3 idag er ikke tickeren din litt feil da?:)

Trodde ikke det gikk så tidlig, men det er kanskje ikke umulig. Med sønnen min fikk jeg Angelsound da jeg var 10+2, og da fant jeg hjertelyden med en gang :)

Legene har vel noe lignende duppler?? Med knerten hørte vi hjertelyden hos legen allerede i uke 7, skal til første kontroll på torsdag. Kanskje jeg skal få han til å prøve!!!??

He he jeg så det ble noe feil der , men lar det stå til etter ultralyd. Får forskjellig termin overalt hvor jeg prøver , merkelig det ikke er samkjørt . Fått termin fra 9-12 juni , og en plass var jeg i uke 6 allerede! Ja ja :)

Back
Topp