Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når kan en høre hjertelyden på doppler? Jeg prøvde nemlig i dag , fikk inn min egen puls på ca 90 . Plutselig gikk den i 145-150 i noen sekunder før den forsvant igjen . Kan det ha vært den lilles hjertelyd ?? Er 5+3. Kanskje feil på apparatet også .
Jeg hørte hjertelyden i uke 11 med Angelsounds. Det er nok ingen tvil om at det er barnets hjertelyd du hørte, den kan lett forsvinne såpass tidlig som du lette.
Derfor anbefales det ikke å prøve før etter uke 13-14. Men som sagt, mange hører hjertelyden mye tidligere enn det.
Det gikk så fort så er usikker om jeg hørte det , bare så på skjermen, varte bare i noen sekunder før det var vekk. Skal prøve igjen om noen uker, kanskje jeg klarer å holde meg til uke 11 .. :)
spennende, vet ingenting om doppler, men vet at hjertet begynner å slå 25 dager etter unnfangelse, sånn ca 5+4. men hvis du er 5+3 idag er ikke tickeren din litt feil da?:)
Trodde ikke det gikk så tidlig, men det er kanskje ikke umulig. Med sønnen min fikk jeg Angelsound da jeg var 10+2, og da fant jeg hjertelyden med en gang :)
Legene har vel noe lignende duppler?? Med knerten hørte vi hjertelyden hos legen allerede i uke 7, skal til første kontroll på torsdag. Kanskje jeg skal få han til å prøve!!!??
He he jeg så det ble noe feil der , men lar det stå til etter ultralyd. Får forskjellig termin overalt hvor jeg prøver , merkelig det ikke er samkjørt . Fått termin fra 9-12 juni , og en plass var jeg i uke 6 allerede! Ja ja :)