Doppler

*LC*

Gift med forumet
Noen som har og som har prøvd? Jeg prøvde i stad og nå angrer jeg på at jeg gjorde det. Fant ikke hjertelyden og blir jo selvsagt litt bekymret:(. Vet at det er vanskelig altså, men trodde jeg skulle finne den like lett som i forrige svangerskap.

Jeg har og har brukt den noen ganger. Har funnet den dei gangene jeg har prøvd, men når en er 10 uker så kan det være vanskelig å finne.
Alt er nok kjempe fint med vetle nurket. ;) <3

Har ikke prøvd.. venter litt:)
alt er nok i orden, må tenke på at lille er ikke store saken, så er ikke så lett å finne de:)

Prøvd hver kveld i en uke nå .. Ikke funnet den enda.. :-)

Har og har prøvd, men ikke funnet hjertelyd enda.. Tenker ikke på det, for jeg veit at det er tidlig :)

Jeg har aldri prøvd doppler, men kunne muligens tenke meg å kjøpe en. Hvor er det dere har kjøpt? 

Tror ikke du skal bli bekymret over å ikke finne hjertelyden så tidlig, men skjønner at det er vanskelig å la være. Vi gravide bekymrer oss som regel litt mye. Vent en uke eller to (høres lenge ut, men kanskje bedre å vente litt i stedet for å bekymre seg mer og mer hver dag) og prøv igjen. Babyen har foreløpig god plass til å gjemme seg unna inni magen din. Håper og tror at alt er i orden

Takk dere:)! Mulig jeg var lenger på vei da jeg prøvde med førstemann - husker dårlig etter så mange år he he.. Vet det er tidlig enda, så får smøre meg med tålmodighet.

Hvor jeg har kjøpt den er jeg usikker på, det er nemlig blitt noen år siden. Prøv å google det, så finner du nok flere forslag. Her var det flere typer, men disse kjenner ikke jeg til altså.

http://www.mavi.no/?nr=90&idkategori=5

Bébbe skrev:
Jeg har aldri prøvd doppler, men kunne muligens tenke meg å kjøpe en. Hvor er det dere har kjøpt? 

Tror ikke du skal bli bekymret over å ikke finne hjertelyden så tidlig, men skjønner at det er vanskelig å la være. Vi gravide bekymrer oss som regel litt mye. Vent en uke eller to (høres lenge ut, men kanskje bedre å vente litt i stedet for å bekymre seg mer og mer hver dag) og prøv igjen. Babyen har foreløpig god plass til å gjemme seg unna inni magen din. Håper og tror at alt er i orden

Sambo kjøpte min på teknikmagasinet :)

Jeg har angelsound, kjøpt på ebay. Er 9 uker nå, og hører ingenting enda. Sist gang hørte jeg det ved ca 11 uker. En fantastisk følelse:)

Jeg prøvde på dette i går, men vett ikke om jeg hører babyen eller mitt???
Hørte bare lyd når jeg tok lagt nede i sidene ved eggstokkene på begge sidene... men hvordan høre forskjell?

Hvis du kjenner på din egen puls og sammenligner med lyden, hører du forskjell. Babylyden går dritfort ;)

Finner den fortsatt ikke jeg (klarer ikke la vær å prøve heller). Det dukker plutselig opp et høyere tall på monitoren (over 140), men den blir borte på et sekund og jeg hører ikke slagene. Jeg ser bare tallet og vips er det borte.

Jeg har funnet den nå! Men jaggu vanskelig å finne. Måtte leite under trusa for å si det sånn, så mye lengre nede enn jeg skulle trodd at det var en baby! Lå helt inntil min puls så jeg fant den i rykk og napp etter som fosteret beveger seg vil jeg tro :-) Var herlig å få høre den! Hørtes ut som tog lyd, , så raskt! :-D Jeg har ikke puls måler på min så kan ikke se hvor fort det går

Ikke bekymre deg.
Hos meg fant ikke jordmor den engang. Men ingenting er galt.

Back
Topp