Doppler

wenki

Blir kjent med forumet
Vi prøvde å lytte etter hertelyd igår og forrgårs, men usikker på om vi fant den. fant noen lyder som kunne minne om det på et sted på høyreside ned. men vi ble usikker å lurte på om det kansje kunne være min tramlyde. men fant lyden på same sted begge dagene og samme lyd, den går fra høy til lav og det høres ut som det er en del bevegelse. jeg bestemte meg for å prøve en gang til idag og fant lyden samme sted. helt lik lyd som dem andre gangene. men er usikker kan det være tarm lyder?? Hører i såfall kun tarmlyder der for om jeg flytter den en 1/2 til 1 cm bort så hører jeg ikke noe bortsett fra skuringen fra doppleren.... hm... usikker men håper det er hjerte!

Spennende! Skulle ønske jeg kunne si det ene eller det andre, men jeg aner ikke. Ikke hørt hjertelyden her enda, men håper jo kanskje det er en mulighet for å lete litt på neste kontroll :) Hvor langt på vei er du?

Er 12 uker idag. men har enda god tid og har en god følelse, står også at ikke alle hører den så tidlig. har også noen ekstra kg så er vel gjerne vanskelig å hør. vet jo egentlig ikke helt bestem hvordan det høres ut heller. men mamma kommer i morgen. da kan hun får prøve å lytte :)

Back
Topp