doppler

catspire

Forelsket i forumet
Da har jeg fått angelsounds doppleren min i posten i dag! Blir spennende å prøve!! Dere som har prøvd dette før, hvor mange uker var dere på vei da dere hørte hjertelyden første gang? Jeg er 9+3 i dag og det er vel egentlig for tidlig til å høre noe? eller?

Er veldig forskjellig dette, noen sier de har hørt den i uke 6/7, men mange hører den ikke før i uke 14 osv. Jeg prøvde i dag og er 9+4, men fant den ikke. Du må ikke bruke den om du blir nervøs om du ikke finner hjertelyden, da legger du den bort i noen uker til ;)

Hei. Hvor har du kjøpt den?

Kolnes Anka skrev:
Hei. Hvor har du kjøpt den?

Kjøpte den på mavi.no :) Fant ikke noe hjertelyd i går nei. Det er nok for tidlig enda........ :)

Du er tøff som har kjøpt en slik. Jeg tror ikke jeg hadde klart å hatt noe slikt, hadde blitt paranoid om jeg ikke hørte noe eller det hørtes annerledes ut ;) Og hadde sikkert brukt den flere ganger daglig :P

Jeg har også en slik, og hadde 5 forsøk og 3 dager før jeg fant hjertelyden.
Kan bli litt redd av det så ikke å anbefale hvis du lett blir redd for at noe er galt!
Jeg var da 9+0. I går fant jeg den også, men brukte 5-10 min før den plutselig kom!

Og jeg hadde den i forrige svangerskap også, så jeg visste liksom hva jeg skulle høre etter...

Men husk at den lille beveger seg mye og hjertelyden kan bli borte igjen og du kan finne den igjen et helt annet sted litt etter....ikke rart den er vanskelig å finne!

Jeg fant den første gang i helgen, men da tok det en eeevighet og finne, og den forsvant igjen etter 10 sek :)

I går fant jeg den plutselig med en gang, og da hørte jeg den i flere minutt <3

Back
Topp