Babywish89
Glad i forumet
Forbanna urokråke i magen ❤ Satt med doppler i stad, og tenkte jeg skulle få tatt ett lite lydklipp av hjerteslagene, men det hadde ikke baby planer om å være med på Svoooosj sa det i headsettet, og borte var lyden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lånt, så aner ikke hva de koster. Men veit teknikkmagasinet selger, eller så får du kjøpt angelsound.no om jeg ikke husker feil, google det for sikkerhets skyldHvor får jeg kjøpt en slik, og hva koster det?
Det er ingen trygghet åkke som, og det er fort gjort å bli lurt av egen puls, så burde vel egentlig ikke hatt en sånn hus at all Men så lenge man veit hvor man skal lete, så pleier det ikke å være noe problem, sånn sett Mye kan jo skje etter oul også, men da er man vel såpass på vei at det er nummeret før bevegelsene kjennesHaha Jeg har veldig lyst på doppler selv, men vil vente til etter oul så vi vet at alt fortsatt er bra før jeg prøver å finne hjertelyd selv. Jeg er så redd jeg skal bli engstelig
Hahaha, bra det ikke bare er jeg som har ei urokråke i magenSkulle også bruke dopplern idag, hørte hjertelyden i 3-4 sekunder så hørte jeg svosj svosj og borte ble den