Doppler spørsmål

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Nå har jeg funnet babyen hjerteslag, har jeg trodd! Helt til jeg googler frem at en kan like godt høre lignende lyd fra navlesnor/morkaken? Hvordan vet jeg forskjell fra disse da?

Det er derfor man ikke skal holde på med sånne ting og heller la de faglærte gjøre det :) hehe

Lyden fra babyen er mye tydeligere/klarere,veldig "rene" slag liksom mens når du treffer på navlestrengen så er den litt mer uklar og "rotete" ;)

Du kan veldig godt høre din egen puls. Babyens hjerteslag er mye raskere ;)
Gå inn på youtube og søk på fosterlyd, så hører du hvordan lyden skal være. Du skiller det egentlig veeeldig lett når du først har hørt babyen ;) mye raskere enn din egen.

Jeg syntes det er ganske lett å skille de to, men så har jeg gjort dette her en del ganger, og ikke bare på meg selv ;) Men det er flere videoer på youtube hvor man kan høre fosterlyden :)

Jeg syntes det er ganske lett å skille de to, men så har jeg gjort dette her en del ganger, og ikke bare på meg selv ;) Men det er flere videoer på youtube hvor man kan høre fosterlyden :)
Jeg vet det ikke er min puls, er 160 slag i minuttet ca. Finner ingen video hvor man kan høre navlesnoren... :( Men den er tydelig hjerteslag så satser på det er babyen ;) Tusen takk for svar.
Da er det nok sikkert babyen ,når du pluttselig treffer på navlestrengen så hører du raskt forskjell:)

Du kan veldig godt høre din egen puls. Babyens hjerteslag er mye raskere ;)
Gå inn på youtube og søk på fosterlyd, så hører du hvordan lyden skal være. Du skiller det egentlig veeeldig lett når du først har hørt babyen ;) mye raskere enn din egen.

Back
Topp