Nå har jeg funnet babyen hjerteslag, har jeg trodd! Helt til jeg googler frem at en kan like godt høre lignende lyd fra navlesnor/morkaken? Hvordan vet jeg forskjell fra disse da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror nok det er babyen, veldig tydelig og rytmisk hjertelydLyden fra babyen er mye tydeligere/klarere,veldig "rene" slag liksom mens når du treffer på navlestrengen så er den litt mer uklar og "rotete"
Å nei, da måtte jeg sittet hos faglært hver uke... sånn er det å være sliter med MA bak segDet er derfor man ikke skal holde på med sånne ting og heller la de faglærte gjøre det hehe
Da er det nok sikkert babyen ,når du pluttselig treffer på navlestrengen så hører du raskt forskjellJeg tror nok det er babyen, veldig tydelig og rytmisk hjertelyd
Jeg vet det ikke er min puls, er 160 slag i minuttet ca. Finner ingen video hvor man kan høre navlesnoren... Men den er tydelig hjerteslag så satser på det er babyen Tusen takk for svar.Jeg syntes det er ganske lett å skille de to, men så har jeg gjort dette her en del ganger, og ikke bare på meg selv Men det er flere videoer på youtube hvor man kan høre fosterlyden
Da er det nok sikkert babyen ,når du pluttselig treffer på navlestrengen så hører du raskt forskjell
Du kan veldig godt høre din egen puls. Babyens hjerteslag er mye raskere
Gå inn på youtube og søk på fosterlyd, så hører du hvordan lyden skal være. Du skiller det egentlig veeeldig lett når du først har hørt babyen mye raskere enn din egen.
Jeg har i fra forje svangerskap, der jeg fant baby lyd på en side og navlestreng-lyd på andre sidenNoen som har lydeksempel av navlesnor?
Tenker om noen kan henvise til en link eller lignende så jeg kunne fått hørt forskjellenJeg har i fra forje svangerskap, der jeg fant baby lyd på en side og navlestreng-lyd på andre siden
Ja det vill nok bli litt enklereTenker om noen kan henvise til en link eller lignende så jeg kunne fått hørt forskjellen