Doppler spørsmål

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
S

Sukkerungen

Guest
hei jenter .
Våget meg på å høre etter hjertelyd her en dag. Hørte tilslutt noe svakt som forsvant igjen relativt fort. Har ikke funnet lyden igjen siden. Men er ikke lenger enn 9-10 uker på vei så det er jo ikke så rart. Vet det var hjertelyden jeg hørte da den er velkjent fra tidligere svangerskap :-) det jg lurer på er, det bråker en del i magen innimellom, som om jeg putter doppleren under vann og romsterer rundt i veldig fart. Kan dette være baby?

Er nok bevegelse i tarmene du hører, d hører hvertfall jeg når jeg leter.

Jeg kjøpte på teknikmagasinet.... Caremaxx, veldig fornøyd med den... Bruker aloeveragel ettersom det fulgte med lite ultralydgeø.

Kjøper doppler på angelsound.no :-)
Var bevegelse fra baby jeg hørte :-p og hører Hehe der hjertelyden er er det bevegelseslyder som om der ligger noen å turner i et vann (å det gjør det jo) <3

Kjøper doppler på angelsound.no :-)
Var bevegelse fra baby jeg hørte :-p og hører Hehe der hjertelyden er er det bevegelseslyder som om der ligger noen å turner i et vann (å det gjør det jo) <3

Når jeg lytta uke 7-8, var det inngen lyd i det hele, ant en min puls og bevegelse med dopleren. Fant hjertelyden 8+6, fikk til og med filmet lyden <3 men kunne godt da en uke før jeg fant denne gjenn. Uke 10 var det klart og tydlig mye bevegelse, veldig artigt å høre på ^^

Back
Topp