Doppler og hjertelyd

LykkeIMagen

Betatt av forumet
Har fått låne meg doppler av ei venninne og den skulle testes ut igår kveld..
Etter mye leting fant vi den jevne, fine hjertelyden til mini! <3 Det er så herlig! Jeg er bare 10+5 så er heldig som fant den :)
Andre som har hørt hjertelyd med egen doppler? Tror dere hjerterytmen kan stemme med kjønn? Her stemte det sist gang i alle fall :)

Har fått låne meg doppler av ei venninne og den skulle testes ut igår kveld..
Etter mye leting fant vi den jevne, fine hjertelyden til mini! <3 Det er så herlig! Jeg er bare 10+5 så er heldig som fant den :)
Andre som har hørt hjertelyd med egen doppler? Tror dere hjerterytmen kan stemme med kjønn? Her stemte det sist gang i alle fall :)
Måtte du lete lenge? Prøvde idag men kunne ikke finne den :/ 11+0 idag :)

Jeg gjorde det, men så spurte jeg venninna mi hvor hun lette. Så jeg fant hjertelyden helt nede ved skammebeinet.. Livmora mi er opp til navlen men babyen trenger jo ikke ligge helt der oppe, så jeg leita for høyt oppe først. Også må du presse litt lett ned når du leter å ikke flytte doppleren så fort :) Håper du finner den snart da :)

Såå bra! :D Ja, det er så herlig å høre. Jeg tenker litt sånn at selv om jeg ikke er 12 uker enda er sjansen for at det skal gå bra enda større siden hjertet banker :) Det er så deilig! Ska på enda en ul om litt over en uke, blir spennende å se forandring fra forrige gang :)

Ja,jeg er den som har mistet så mange ganger at jeg ikke helt klarer å se for meg at det kommer til å gå bra, men vi har aldri kommet så langt som nå eller funnet hjertelyden med doppler så jeg tar det som et kjempe godt tegn :D Forde om vi var på UL på onsdag å alt så kjempe bra ut med lille så går jeg å tenker at det kunne jo gåt galt noen dager etter det,da er det veldig beroligende med en sånn angelsound :D Bare 1 uke igjen til 12 uker, måtte det gå fort :) Du har jo å bare litt over 1 uke igjen til 12 uker :D :D :D

• Liker
Reactions: H27
Å? Off,ja da skjønner jeg at det kan være litt vanskelig. Men det må jo være et godt tegn at du er kommet lengre enn tidligere!! :) Det går nok godt denne gangen skal du se ;) Ja, det må være ekstra trygt med en doppler da for å sjekke at hjertet slår når du skulle føle deg ekstra urolig. Ja, gleder meg til den milepælen er nådd! ;)
Da er det å tre på ungene "storebror" og "storesøster" -gensrene og reise til svigers og mine foreldre å se om de tar hintet ;) Hehe! Har allerede en god mage så det har vært vanskelig å skjule det, men tror det har gått ;)

Ja,vi håper på det :D Her vet alle i både min å BF sin familie det pga at jeg ikke klarer å skjule magen :P Å det er greit å ha litt støtte om det skulle gå galt :) Men krysser fingrene for at det går bra denne gangen :) Gleder meg forferdelig mye til neste helg når jeg kommer til 12 uker :)

Fikk meg doppler i dag og hørt på den lille i magen. Å det var så koselig<3 Tror h*n har fått en favoritt plass i magen. Men det er jo koselig for da vet jeg hvor jeg skal lete:)

Back
Topp