Doppler - når finne hjertelyd?

Lolo

Forumet er livet
Dere som har funnet hjertelyd med doppler, hvor langt var dere på vei når dere fant den?

Jeg er 10+3 (i følge EL, men er et psr dager kortere ifølge UL) og fant den ikke, tross iherdig leting...

Kommer litt an på. Hvordan livmora ligger, hvor morkaka ligger og om man har mye polstring. Men det er lettest etter uke 12. Livmora skal jo komme opp over symfysen etter uke 10 men det kan jo variere litt

Ikke funnet jeg heller. 10+2, lite polstring og annen gangs gravid :-) Mulig doplern min er litt dårlig. Ser folk har bedre enn meg, med teller og greier!

Ikke mye polstring, tredjegangs gravid og har kjent livmora over symfysen i ca 3 uker...

Jeg fant i forje uke,da var jeg i uke 10. Jeg er andre gangs.

8+4 :-) Men kommer jo heeelt an på hvordan livmor ligger :)

Skal til legen imårra (10+0) og krysser alt jeg har for at han vil prøve å finne hjertelyden! Kjenner jeg trenger å vite om det er liv snart

Har bestilt angel sound og håper jeg og pappan kan finne hjertelyden etterhvert. Har ikke prøvd enda, venter en ukes tid til jeg har tippet 10 og er et stykke inni uke 11... Men er jo godt mulig vi må smøre oss med tålmodighet fikk iallefall se det slå på tidlig ul forrige uke det var fantastisk det!

Her hadde legen problemer med å finne hjertelyden da jeg var fjorten uker på vei med tredje men da var morkaka foran og jeg har bakovervendt livmor i tillegg,

Jeg fant i uke 9 :-) veldig tynn og tredjegangs gravid. Kjent livmoren siden uke 5 :-p. Fant hjertelyden nederst til høyre uten problemer i flere dager men så la jeg den fra meg etter en ul :-p kanskje greit å ikke bruke for ofte.

Åssen angelsound har du? Jeg kjøpte ny m display som måler hjerteslag men måtte altså byttet ut ørepluggene som fulgte m til noen jeg hadde liggende selv for de som fulgte m var elendige. Når jeg byttet hørte jeg hjertet m en gang <3

Leste på appen min i dag at det skulle være mulig å finne den på doppler nå, jeg er 11+0 :)

Finner fremdeles ikke hjertelyden...
11+3 nå.

Fant den hos meg ved første kontroll når jeg var i uke 10, men min lege hadde aldri hørt det før uke 12 hos noen andre. Hørte det også på tidlig ul 10+4

Back
Topp